Gå til innhold

Siste oppdatering fra meg=)

Anbefalte innlegg

Vet noen her ønsker at jeg skal oppdatere litt, så da gjør jeg det for siste gang=)

Var til ul i dag og fikk se et fint knøtt, h*n var ganske aktiv etter å ha blitt vekt av dumme jordmor..hihi..

Men fikk et lite sjokk også, for jeg er ikke 11+1, jeg er 12 +1.. Så da ble terminen 1 mars gitt=) OG jeg er ferdig med 1 tri..

Helt vanvittig og se den lille babyen, som forresten var 5,6 cm, sprelle rundt.. De bittesmå føttene..=)

Lykke til videre jenter, håper virkelig dere også får besøk av storken snart..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5950508-siste-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅHHHHHH SÅ GØØØØØØØØØØYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!

Det var artig å høre ja! Da skal du bare kose deg med babysen din fremover tenker jeg:)

Vil du ikke oppdatere oss mere nå eller?

Kommer til å savne deg, men da kan vi vel stikke innom 2. tri og hilse på en gang iblant vi også kanskje...?

Sender deg en kjempekos!

Jeg kan stikke innom for å følge med=) Det gjør jeg jo uansett.. hehe..

Ja, nå kan jeg endelig slappe av!! Er som jeg har skrevet tidligere ikke noe stas å høre om lykkelige meg når dere andre sliter.. Så jeg er redd for at noen skal bli lei seg liksom...

Håper at spira sitter neste gang Maddemor, husk at jeg hadde sinnsykt ustabile sykluser...;o)

Sender babystøv også forresten.. *******BABYSTØV*******

Mars er fin måned å få baby i, vet du ;o)

Utrolig glad for at det fortsatt går så bra med dere!! Og tenk - nå er du over de "nifse" 12 i et svusj :oD

Vil gjerne msn`e litt snart, jeg... (jada, jada jeg VET at det er jeg som så sjelden er pålogget....)

klem fra

Annonse

Det er så koselig, Vibeke, at dette går bra! Og så så deilig å hoppe ut av 1. tri så fort, det må være deilig:o). Jeg håper du koser deg masse, det er så koselig å vite at en aktiv sliter som deg nå er gravid og lykkelig:o)

Lykke til og klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...