Gå til innhold

Hjemme fra ul.. FOR en opplevelse, jeg forlater dere også..

Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

En stykk nervøs Vibeke med mann var i god tid på sykehuset. Kom fort inn til ul.

Får utvendig, og jordmoren sier: Du er mellom 12 og 13 uker? Jeg bare.. hæ?? Nei nei, er 11+1 jeg! Nei, sier jordmora, du er 12+4 du!

Jeg ble så opptatt av at jeg var lengre på vei at jeg nesten glemte å se på den lille=) Men h*n var sååå fin! Sprella fint for mamman og pappan sin=)

Enden på visa var at jordmor satt termin til 1 mars, dvs 12 +1! Babyen var 5,6 cm! Stor og fin=)

Så da forlater jeg dere her på 1 tri og hopper inn til 2 tri.. Lykke til alle sammen, håper alle følger etter snart=)

Ps: Beklager for et rotete innlegg, er litt gira enda gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer med supert resultat må ul:)

Jeg fikk telefon fra legen min i dag om at hun hardde bestilt ul til meg i morgen. Er bare 5+4 i morgen, men på grunn av MA sist får jeg komme tidlig. Mannen ringte meg nettopp og sa han kom med fly i kveld, så er i kjempehumør:) Bare lurer på en ting: kan han være med inn? Selv om det er så tidlig? Hadde vært betryggende å ha han der..

nok en gang GRATULERER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner egentlig ikke når eggløsning var jeg.. Hadde veldig ustabile sykluser... Men jeg må uansett ha hatt el ganske så tidlig i syklusen=)

Det kan stemme at jeg er 12 +1.. men ble litt sjokka likevel altså.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med mannen min inn jeg=) Trodde jeg skulle ha innvendig ul, men ble utvendig. Han syns det var en stor opplevelse.

De fleste gyn/jordmødre syns det er kos at pappan er med=)

Har forresten også hatt ma.. så dette var min andre ul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar jeg han med meg, også håper vi at han kan bli med inn. Blir jo innvendig på meg da tenker jeg siden det er så tidlig ennå.

Når hadde du din første ul da? Er litt engstelig for morgendagen, sist så vi det på ul i uke 12 at den hadde vært død en ukes tid.. håper det er bra denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første ul var 7 +2 (noe som må ha vært 8 + 2) Da så vi et hjerte som slo=)

Vet godt hvordan det er å se et dødt foster på skjermen, helt grusomt..=(

Men lykke til, det går nok bra nå skal du se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:o) Så morsomt at du var så langt, ønsker deg virkelig lykke til videre:) Så sees vi forhåpentlig snart igjen, jeg har 16 dager igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det håper jeg også. Og tusen takk for at du svarte meg, ikke noe særlig å gå å bekymre seg, ligger friskt i minnet fra i vinter, som du sier, det var helt forferdelig... hjelper veldig å lese innlegg som dine der alt er positivt:)

Ant kan vi neppe se noe hjerte i morgen, men et embryo håper jeg vi kan se, et som har det bra! Lykke til videre. Krysser fingrene for oss begge to jeg;)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vibecke.. Så morsomt da.. Og kjekt å få vite at man er lengre på vei enn anntatt... Jeg ble glad for å høre at alt var i orden!!!!!!!

Du får kose deg på 2 trimester nå da,,, jeg kommer etter om 5 dager.. ;)

11+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...