Gå til innhold

krampe i magen om natten

Anbefalte innlegg

har våknet 1 gang per natt de 4 siste nettene nå, men noe som minner om krampe i magen/underlivet....

det forsvinner med en gang jeg har tisset, men er så vondt at jeg nærmest skriker på vei til do, og i det jeg setter meg og prøver å presse det ut.......

noen som vet hva det kommer av? er det bare full blære liksom?

er bare 13 uker på vei, så h'n tar jo ikke så stor plass enda......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5950398-krampe-i-magen-om-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... tro om det er noe av det jeg hadde på den tiden. Hvis jeg ble velsig tissetrengt så fikk jeg små kynnere om natta, de gikk over da jeg hadde tisset. Mine gjorde ikke så vondt da, men var ubehagelige. Pluss at jeg kan huske at jeg en periode hadde litt sånn krampaktig følelse når jeg tisset, men det gikk over etter noen uker.Vet ikke om det er noe av det samme du merker.

Hei!

Forstår godt at du blir bekymret.. jeg våknet også med en slags kraftig menssmerte midt på natta, hadde mest lyst hyle høyt av smerte og bekymring! Det viste seg at jeg hadde "drømt på meg" en orgasme slik at livmoren trakk seg sammen i noen sekunder. Fant ut det etter å ha snakket med legen min.

Hvis du ikke blir beroliget av svarene her inne ville jeg ha ringt jordmor/ lege. Det er fint å få en fagperson til å gi råd i slike situasjoner:o)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...