Gå til innhold

mage?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg er ganske overvektig (95 kg og ca 170 høy) og jeg har en ganske stor "slappsete" mage. det jeg lurer på er hvor lang tid d vil ta før jeg får "gravid" mage?

hva er deres erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk mage rundt uke 12, og nå i uke 17 er den ganske så synlig, men ikke helt sånn knallhard, men likevel tydelig at det er gravid mage for den stikker mer ut på midten, og jeg er ca like stor som deg..

Skrevet

ok. har ikke sett noe til den ennå vertfall, men tror jeg kjenner livmoren når jeg kjenner under magen, den henger litt ser du:(

er vel egentlig fornøyd med det:) livmoren altså, ikke magen:)

Skrevet

Jeg er ca 90 kg og 166 cm høy. Jeg fikk ikke noe særlig mage før jeg var ca 20 uker på vei.. Men da kom den fort i tillegg:)

Skrevet

Jeg er snart ferdig med uke 15, men har ikke gått opp noe ennå. Synes likevel at magen har forandret seg og blitt større. Klærne passer fortsatt, men begynner å bli trange... Er 163 cm og veier 92 kg. Håper å holde vekten litt til, før den begynner å gå oppover!

Skrevet

Hei! Jeg er vel ikke akkurat veldig overvektig (selv om jeg regner- og føler meg som det), men har noen kg for mye (er 84kg nå, gått opp 8kg foreløpig) og litt hengemage etter forrige svangerskap. Det vistes ikke på meg denne gangen at det var gravidmage før jeg var ca 23 uker på vei tror jeg (er i uke 30 nå), men da den først kom ble det en skikkelig kul! Så nå er det i allefall ingen tvil..

Men sist jeg var gravid, var jeg i utgangspunktet mye større, og ironisk nok vistes graviditeten allerede fra jeg var bare 2 mnd påvei.. Skulle tro det ikke vistes så godt da den var pakket inn i mer fett, men det hadde tydeligvis ingen sammenheng i mitt tilfelle i allefall! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...