♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Tror dere det er farlig å drikke kaffe?? Har ikke rørt en dråpe i hele svangerskapet men har så lyst på en kopp i dag!!! Tenkte å høre med dere først før jeg lager meg en kopp...
¤2småtroll¤ Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 De seie bare at du bør redusere kaffi drikkinga, du trenger ikkje kutte heilt....så du kan nok bare kose deg med ein kopp kaffi!
storesøster og lillebror Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Ikke farlig m en kopp nei. Men d er jo anbefalt å ikke få i seg for mye koffein. Kos deg m kaffekoppen du:) Jeg har ikke hatt lyst på kaffe (svart) i d hele tatt siden jeg ble gravid. Drukket litt kaffe latte men minimalt i forhold til vanlig.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Jeg drikker ca 2 kopper kaffe hver dag, gjort det gjennom hele svangerskapet. Skal være helt greit så lenge man ikke overstiger det noe særlig. Er kaffoman...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Det er ikke farlig å drikke kaffe. Ett sted så jeg det ble anbefalt å ikke drikke mer enn 1-2 kopper pr dag, et annet sted sto det at man burde unngå store mengder kaffe. En kopp er slettes ikke farlig. Kos deg du!
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 16. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2006 Flott:) Da skal jeg jammen gjøre det:) Nam nam...
Gjest Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 jeg er skikkelig kaffe kjerring, som drikker 1-11/2 kanne hver dag, men i svangerskapet har jeg begrenset meg til ca 1 per dag og litt te da.. cola er bare kos og kanskje 1 liter per uke.. har oppdaget "sprudlebrus" champagne- deilig!!
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Kos deg:) Spydde som en gris i første 4 mnd, så jeg trodde jeg var over mine kaffekjerringdager, men nå er jeg på`n igjen! Sluttet tvert å røyke (lenge før svangerskap),men kaffen - nei det er umulig:) Går endel i koffeinfritt, det funker det også!!
Gjest Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 En kopp eller to med vanlig kaffe er helt greit ifølge legen min. Hadde jeg ikke fått i meg det på morningene hadde jeg nok aldri orka å stå opp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå