Gå til innhold

Kaffe...

♥ emil06 +enya10 ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere det er farlig å drikke kaffe?? Har ikke rørt en dråpe i hele svangerskapet men har så lyst på en kopp i dag!!!;)

Tenkte å høre med dere først før jeg lager meg en kopp...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De seie bare at du bør redusere kaffi drikkinga, du trenger ikkje kutte heilt....så du kan nok bare kose deg med ein kopp kaffi!

Skrevet

Ikke farlig m en kopp nei. Men d er jo anbefalt å ikke få i seg for mye koffein. Kos deg m kaffekoppen du:) Jeg har ikke hatt lyst på kaffe (svart) i d hele tatt siden jeg ble gravid. Drukket litt kaffe latte men minimalt i forhold til vanlig.

Skrevet

Jeg drikker ca 2 kopper kaffe hver dag, gjort det gjennom hele svangerskapet. Skal være helt greit så lenge man ikke overstiger det noe særlig. Er kaffoman...

Skrevet

Det er ikke farlig å drikke kaffe. Ett sted så jeg det ble anbefalt å ikke drikke mer enn 1-2 kopper pr dag, et annet sted sto det at man burde unngå store mengder kaffe. En kopp er slettes ikke farlig. Kos deg du!

Skrevet

Flott:) Da skal jeg jammen gjøre det:) Nam nam...;)

Skrevet

jeg er skikkelig kaffe kjerring, som drikker 1-11/2 kanne hver dag, men i svangerskapet har jeg begrenset meg til ca 1 per dag og litt te da.. cola er bare kos og kanskje 1 liter per uke.. har oppdaget "sprudlebrus" champagne- deilig!!

Skrevet

Kos deg:) Spydde som en gris i første 4 mnd, så jeg trodde jeg var over mine kaffekjerringdager, men nå er jeg på`n igjen! Sluttet tvert å røyke (lenge før svangerskap),men kaffen - nei det er umulig:) Går endel i koffeinfritt, det funker det også!!

Skrevet

En kopp eller to med vanlig kaffe er helt greit ifølge legen min. Hadde jeg ikke fått i meg det på morningene hadde jeg nok aldri orka å stå opp...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...