Gå til innhold

Kommer over hit nå


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann!

Så kjedelig at du allerede har fått tilbake mensen og har plager med den. Jeg har heldigvis ikke fått den tilbake enda, savner den ikke akkurat! Har veldig mensenplager, så håper det tar lang tid før den kommer!

Marita er en måned eldre enn Sofie, men veier mindre;-) Jenta mi er ganske svær, ja.. Men, verdens nydeligste fordet da..hehe...

Skal legge ut nye bilder snart, skal si fra når jeg har gjort det da. Håper jeg kommer meg inn i kjolen innen bryllupet, litt bekymra for det.. Har begynt å trene styrke hver kveld hjemme med gubben nå, trener med manualer og magemaskin. Så får håpe det gir resultater snart! Har slutta å spise og drikke usunt om dagen, tar meg en boks cola light om kvelden bare, så får håpe det hjelper meg ned i vekt snart. Blir lei av å gå rundt å unngå speil og slite med å finne klær om morgenen, så nå må jeg bare ha litt viljestyrke til å klare dette!

Dere får ha en flott helg! Nå skal jeg besøke jobben med snuppene, se litt på nyheter:-)

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei igjen . Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innpå her. Dagene flyr og jeg merker jeg ikke prioriterer det så mye lengre.

 

Isak er i en åpenbarnehage to dager i uken, da er jeg og Marita med. Veldig koselig. Og en dag i uken er jeg i barselgruppe med Marita. 5 stk med baby født samme tid som treffes på helsstasjionen og utenom. Kjekke jenter og babyer.

Og så er jeg med i en trillegruppe utenom det så dagene flyr.

 

Men må innom ån se hvordan de4t går med dere i juliklubben. Synses det er mest oslofolk her jeg?

 

Men det er nå kjekt å følge med hva som skjer i din hverdag også. Overstått barnedåp og greier.

Godt åt det gikk bra , det kan være nokså slitsom for mor og barn det.

 

Jeg er mye aleine med barna for tiden Sturle jobber utenbys og er nesten bare hjemme i helgene. Så her ser huset verre ut en når jeg gikk gravid. Ellers står det bra til med oss. Marita er vasksinert i dag , nå må jeg ile hiun er veldig urolig. Men vi snakkes.

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann!

Alt bra med dere?

Emma er dårlig i dag, 40 i feber og pjusk i formen. Får håpe hun er bedre til i morgen, skal egentlig til farmor og farfar da, men tør ikke det hvis hun enda er litt dårlig. Sofie er frisk heldigvis, bankibordet

Er nok mest Oslofolk her synes jeg og. De fleste andre som har født i juli er på den 0-1 år virker det som.

Hvis du vil kan vi jo begynne å skrive brev til hverandre istedet? Da kan man skrive når man har tid og slipper at alle leser det man skriver:-) Hadde vært koselig å holdt kontakten siden vi har skrevet under hele svangerskapet, kjekt med noen som har jevngamle barn:-)

Ha en flott helg videre.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei . Er helt enig med deg. Merker jeg er mindre og mindre inne på disse sidene. Og spesiellt da Sturle har den siste tiden vært vekkreist med jobben.

 

Har vært en del syk her og. Godt forkjølet og feber til store og små. Er det ennå, håper å bli frisk til dåpen neste helg.

 

Adr. min Hilde Espetvedt, søvikneset 17, 5251 søreidgrend.

 

Sees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...