Gå til innhold

Kommer over hit nå


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hilde. Nå er jeg også over hit, kommer innpå en mindre hektisk dag enn denne å prater mer med deg. Nå er vi også kommet hjem fra ferie, har hatt det kjempe. alt vel med oss alle, håper hverdagen deres går greit også.

God klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere to!

Jeg kjenner dere igjen fra bim... husker dere meg også? Gratulerer med småttene. Jeg fikk en fantastisk, vakker liten jente 28. juli og koser meg masse hjemme med henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan jeg husker dere fra bim. ( har sett nikcene før)

Jeg er Lotus80 fra bim. ( var ikke kjempeaktiv da.. men satt mye å så å leste påsidene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen til dere alle, og spesiellt til deg Hilde. Husker å ha lest noen av innleggene deres:-) koselig.

 

Her er hverdagen hektisk.

Isak er hjemme med meg og beste kopisen hans har netopp flyttet og lille isak sjønner ikke hvorfor han ikke kan gå til han.

Men er blitt kjent meed en i sammme situasjon i barselgruppen. Skal på helsestasjonen igjen i morgen. Synes lille marita har lagt godt på seg. Og hun er en frisk og kvikk jente.Er stort sett veldig rolig og spiser godt og sover mye. Godt er det da Isak virkelig trenger meg.

 

Ser du trenger treningspartner, det gjør jeg og.. Men avstanden er for stor. Hviss ikke skulle jeg ha trent med deg. Har noen gode kilo ennå jeg og.

 

Ikke nok med det så har jeg som sist fått mensen tilbake med engang. Merket det på puppene fra fagre bryster til henge pupper hehe.. Men Marita ser nå ut som hun får i serg melk selv om de er slasppe og ser ikke ut som det skulle væøre en dråpe igjen i dem.

 

Håper du og dine har det bra ,og jeg er spent på å høre fra deg. God klem fra Hildmoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hilde!

Hatt en fin ferie? Her går dagene unna som bare det. Merker stor forskjell fra en til to gitt...hehe..Men, det går veldig bra da. Sofie sover mye og gråter lite, så har fått god tid til Emma og husarbeidet. Samboeren har begynt å jobbe, så er alene med de to små fram til 17 nå. Emma har et års permisjon fra barnehagen fordi hun ikke likte seg der i det hele tatt.

Er skikkelig misfornøyd med magen min denne gangen, henger mye mer enn sist, så skal bli godt å få trent igjen. Har heldigvis ingen strekkmerker, vært heldig der. Har små pupper, så de henger ikke enda heldigvis, men det kommer nok. Men, har mer melk i den ene enn den andre da, så ser stor forskjell..hehe...Vi har våre problemer! Men, det er verdt det når jeg ser de to små da:-)

 

Håper alt er bra med deg og dine, at været i Bergen er sånn passe fint.

 

Klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde.

 

Hadde en veldig fin ferie, godt å ha sturle lit med oss også. Selv om han har malerjobber oppover ørene.

Campingturen gikk over allforventning, fint vær og rolige barn. Badet, fisket og bare slappet av. Og på en regnværsdag oppsøkte vi kafe og shooping. Var også en snartutr med barna oger til danmark med båten. Bare for å kose oss og handle kjøtt og fylle opp vinlageret.

Har begynt så smått å kose meg med vin. Marita har nå en rytme at hun legger seg kl ni og sover til fem- seks før hun vil ha mat igjen. Og da kan mor nyte et glass vin... deilig.

Synd at det ble slik for Emma i bh, at hun ikke trivdes. Er det lett å få bh.plass i Oslo? Her i Bergen er det helt håpløst. Isak står på ventliste på nr 68, så jeg måtte ikke regne med bh.plass dette bh.året.

 

Vi har jo hatt en knall sommer, det hadde vi jo når Isak og Emma var små også. Har ikke fått brukt de fine jakkene som mamma har strikket til henne, det blir for varm.

Skal på helsestasjonen i dag med Marita blir spennende å se hvor mye hun har lagt på seg. Foreløpig har hun fult isak sin vekst kurve fra nå han var baby. Men nå synes jeg hun er tyngre enn det han var på denne tiden. Er så lett å sammenligne trenger ikke å regne oss tilbake på dato.. hehe da de er født på samme dato.

Ellers har vi det bare bra. Koser meg masse i permisjonen så langt. Savner ikke jobben litt engang, men tenker på dem gjør jeg. Skal innom til dem etter helsestasjonen å vise henne fram.

 

Hvordan legger Sofie på seg? Ligner hun på Emma?

 

God klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Skal på helsestasjonen i dag med Emma, 2 års kontroll. Blir spennende siden hun er så lita, får høre hva helsesøstera sier. Målte henne hjemme for to dager siden, fikk da at hun er 80cm. Ikke akkurat stort for en på to år!

Sofie legger godt på seg tror jeg, men ikke i samme fart som Emma gjorde. Hun la enormt mye på seg de første 5 månedene. Sofie har litt mer å gå på, så kan jo være derfor:-) Hun sover masse, det er deilig, får god tid til Emma da. Hun er en del våken på kvelden etter Emma har lagt seg da, så blir ikke noe tid alene foreløpig, men det gjør ingenting. Hun er 4 uker i morgen, tida flyr!

Skal bestille tur med Fantasy båten til Color Line etter dåpen, ta en kosetur med barna. Er veldig barnevennlig om bord, så tror Emma får det gøy da. Og godt for oss å komme oss litt bort siden vi ikke skal ha ferie før neste sommer. Skal først ha dåpen 8okt, så bryllup 26mai og så 30 års lag 5 juli, så sparer til det. Tar to uker med barna neste sommer da.

Når drar dere til Syden?

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Ser at du har fått det en trille venn. Så koselig. Jeg har også det en fra Barselgruppen,Bor ikke så langt unna fra oss så vi skal trille litt sammen.

Deilig å få kommet seg ut, og i tillegg treffe andre. Og gjøre nye bekjent skap. Isak var på to årskontoll i går. Var 13,6 kilo og 88 cm.

Ellers synes ikke han at det var noe stas, synes legen var skummel. Men helsesøster var grei.

Flink var han , han fikk brannbil i premie.

Marita har vært veldig uroliog i ettermiddag /kveld. Jobber med magen. Ikke besjet siden fredag og det er lenge det.

Marita hadde nå blitt 5150- på samme tid veide isak 5550.

 

Drar ikke før til våren, men skal en tur til Danmark i september med mine foreldre, Sturle blir da hjemme å maler stue taket. Vi skal ha barnedåp 29 oktober. Har også snart ett års bryllupsdag.

Ser at dere skal gifte dere til neste sommer, er nesten litt misunnlig:-)

 

Vi holdt det hjemme ca 40 gjester. Ble trangt men intimt og koselig. Lagde middag selv. Og hadde kollegaer til å hjelpe. Et minne for livet var det:-)

Nu går damen å laller snakkes snart igjen . God klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på 2 års kontroll i går, snuppa er 10kg og 78cm lang. Lita tulle, ja:-) Skal på røngten av skjellettet på sykehuset for å se hvorfor hun vokser så sakte. Legen trodde ikke det var noe siden jeg er så lita, men greit å få sjekket det sa hun.

I natt sov Sofie i egen seng fra 22-06 i strekk, våknet ikke etter mat eller noe. Så i dag føler jeg meg vedig uthvilt. Hun fikk mat når hun våknet, og sover enda. Må snart vekke henne, skal besøke jobben min.

Vi leter etter lokale til bryllupet, er så innmari dyrt her. Skal invitere 120 gjester, så trenger et stort lokale. Regner med ca80stk kommer, tror ikke alle fra Finnmark og Finland kommer. Blir spennende, gleder meg skikkelig. Gleder meg mest til å finne bryllupskjole:-) Men, skal vente til jeg har gått ned 10kg.

Hvor mye har du gått ned til nå? Jeg har gått ned 8kg nå, har 10kg igjen før jeg blir fornøyd, får se om jeg klarer det. Har ikke største vilejstyrke når det kommer til mat og godteri akkurat:-)

Får håpe du får en rolig dag i dag, at snuppa di klarer å komme seg på do. Sofie bæsjer ikke ofte hu heller, så timene før hun får bæsjet pleier ikke være så morsomme.

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

 

Vi er ikke så høye vi heller. Men Isak ser ut til å ta oss igjen når han blir våksen. Det sies jo at barna skal bli høyere enn foreldrene. Men det ligger jo i genene, jeg er ikke høyere enn mine foreldre. De andre søskene mine er det. Så avik er det. Men det er sikkert ikke noe å bekymre seg over.

 

Deilig at barna begynner å komme i rytme, godt å endelig få sove på natten og på magen. Ligger kosekvent jeg på magen nå. Og nyter det, helt til bryst sprengen kommer. Marita har vært mye roligere i dag,men mye våken på ettermiddagen. Ikke besja. Men nå sover hun søtt i sin vugge.

 

Vi holdtr som sagt brylluppet hjemme, og med 40 gjester. Men vi klart å komme opp i en sum av 80.000 til bryllupet. Aner ikke hvordan, men det ble det. Leie av bord og stoler, blomster, mat ,pynt osv...

Kjolen min kostet 10.000. Har den ennå, klarer liksom ikke å selge den.

 

Jeg veier nå 61 kilo, før graviditeten var jeg 57. Men så la jeg på meg 20 kg. Merker det går tregere å gå ned denne gang. Kommer meg ikke så mye ut ,som jeg gjorde med Isak.Satser på mer trim nå framover, Sturle skal hjelpe meg slik at jeg får prioritert det.

 

God helg til deg og dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Dyrt bryllup dere fikk selv om dere hadde det hjemme, koster nok mer for alle småtingene man trenger enn jeg har trodd. Blir spennende å se hvor mye det koster for vårt! Må leie kirke og lokale, bare det blir nok 10000kr tenker jeg.. Pappa og svigers skal kjøpe all alkoholen til åpen bar, så får mye hjelp der. Har venner som driver med veteranbiler, så regner med å få låne billig der. Kjøpte du ny kjole? Jeg satser på å finne brukt til ca5000kr, får håpe jeg finner drømmekjolen:-)

Så heldig du er som bare veier 61kg, misunner deg det. Jeg veide 64 før jeg ble gravid, veier 71 nå. Vil gjerne ned til 58kg, men spørs vel om jeg får til det. Har spist mye usunn mat, sjokolade og brus etter fødselen, har ikke fått noe god rutine på måltidene mine enda. Er så stress med alt hjemme, så ender opp med at jeg småspiser hele tiden selv om jeg lager faste måltider til Emma. Har liksom ikke alltid tid til å spise sammen med henne.

Begge snuppene mine sover godt nå, skal snart legge meg selv. Samboeren skal besøke en kompis i morgen, så da blir jeg alene hele dagen med de to, så trenger kreftene:-) Skal også ligge på magen, prøver det så mye som mulig, er så godt. Helt til puppene blir stein harde da..hehe...

Ha en flott helg da, kos dere alle 4:-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hilde. Alt vel her i bergen. Har hatt isak på overnatting i natt. Han ble igjen hos mormor og morfar da vi var der på besøk i går. Så mor og far satt lenge oppe, ja faktisk til vi sovna i sofaen. Hehe. De er det vi gjør når vi har barnepass.

 

Har fått sovet mye i dag. Marita også. HUn har begynnt å øke opp ammingen. Sikkert økedager. Hun ligger der ikke lenge og stresser litt på. Men hun får i seg mat selv om det ikke virker slik. Bleiene hennes er søkk våte.

 

Har du selv hatt en fin helg?

Trives mannen i det nye arbeidet?

 

Sturle er i dag på fotball kamp..Brann i sitt hjerte.

Håper du får en fin uke. Nå skal Isak i badekaret. Han elsker det. Bade med Elias sier han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

I dag har dagen vært skikkelig slitsom. Emma er forkjøla og derfor sutrete, og jeg har fått kjempe vonde lymfeknuter og hodepine. Merker det tar på med to barn da.

Sover Isak om dagen lenger? Har du begynt med pottetrening med han? Vi har kjøpt potte til Emma, hun tisser på den hvis vi setter henne på den, men har rett og slett ikke hatt tid til å trene henne ordentlig uten bleie enda. Hun har sluttet helt å sove på dagen, så hun er ganske sint en periode på ettermiddagen da. Men, brukte to timer ofte på å få henne ti å sove på dagen, ble slitsomt. Og nå sovner hun med en gang vi legger henne i senga om kvelden, og sover som regel hele natta gjennom uten å våkne. (bankibordet)

Samboeren trives kjempe godt på jobb, hender jeg ringer han etter 4 og spør om han er på vei hjem, da har han ikke visst at klokka er så mye for han koser seg med jobbinga. Så det er jo bra det da:-)

Ha en flott dag videre, håper været er bedre hos dere enn her. Her regner og blåser det, nesten umulig å komme seg ut og leke i sånt vær.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde. Takk for koselige innlegg. Det er kjekt å prate med deg!

 

Slike dager du har kjenner jeg til, kan være riktig så slitsome. Da bare lengter en etter mannen slik at en får litt avlastning. Stakkers dem innimellom. Sitter på jobben og vet at hjemme er det slitsomt for den som er hjemme med barn.

Isak merker det godt på meg også og da skal han teste meg enda mer ut. Vi hadde det slikt i går også + at sturle hadde bursdag. Vi skulle ha hele fam hans her til middag og kaker. Og da han kom hjem fra jobb kl tre var kun badet vasket av den listen av husarbeid og mat som skulle lages. Men da endelig sovnet isak og marita. Og vi fikk svingt oss i dansen. Men skal fortelle deg at jeg var godt sliten når dagen var over. Nei det blir lite pottetrning. Han kommer selv pådet innimellom når han ser potten på badet. Så vi får ta en økt etter jul tenker jeg. Har vært så mye nytt nå med baby og greier. Har vært nok for han det.

Isak sover ennå på dagen og trenger det. Han sover gjerne to dager og den tredje ikke. I går var ikke dagen. Men da blir han så sur på ettermiddagen, og det kunne vi ikke ha da vi fikk besøk. Så tilslutt måtte han bare sove. Legger seg greit om kvlden med og uten soving pådagen. Legger seg åtte - ni og sover i ca 11- 12 timer. Har drømt to netter denne uken, så han har endt oppi vår dseng da. Men i natt sov han hele natten i sin egen seng.

Har ennå sommer i bergen. Men det er regn litt hver dag, men også en del sol. I går var vi på stranden.

Ha en god uke videre. Klem fra Hildemoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hjelp er blitt tre barnsmamma. Men bare for helgen. Weekendjenten vår er her denne helgen for første gang etter at Marita er kommet til verden. merker det er en til i huset kan man si. Hun er tenåring, men ikke så mye til hjelp. Hun trenger mye hjelp selv, men en flott jente på mangen områder.

 

Ellers går det i amming og husarbeid. Skal snart unne meg en ferie med mine foreldre. Skal da en uke til Danmark. Gleder meg veldig.

 

Isak sover dårlig om natten nå, våkner at han drømmer. Snakker om mannen falig fali sier han. Men jeg husker ingen episoder der mannen har skremt han. Roer seg når han kommer oppi til oss. Men det blir jo litt trangt. Men 4 stk oppi sengen hehe...

 

Ellers ønsker jeg deg en god helg. God klem fra Meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Vi har vært på Ikea i dag, helt utslitt..Skal aldri mer ut på lørdager med to små har jeg funnet ut!

Emma har vært en del urolig om natta de tre siste nettene, har mareritt. Så jeg sitter litt og holder henne i hånda så hun sovner igjen, og da sover hun videre i egen seng resten av natta. Sofie våkner en gang i løpet av natta for mat, og sover videre til 10-11. Har skikkelig melkespreng når jeg står opp selv da. Hun våkner hvis jeg legger henne i egen seng, så foreløpig sover hun i ammemadrassen i vår seng.

Nå skal jeg ta begge ungene resten av dagen, mannen skal jobbe.

Ha en flott helg videre da, ikke slit deg helt ut:-)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hilde. Vi overlevde helgen med tre barn Hhehe. Ellers er vi nå alle i heimen blitt snåttete, weekendjenten var det når hun kom til oss. Men moren sa at hun var helt frisk. Men i løpet av helgen kunne hun fortelle at det var hun ikke og hadde vært syk noen dager før hun kom til oss. Og at søsken lå syke også ! TYPISK da skulle moren ha fri uansett tilstand!!! Så nå er vi smittet :-(

 

Ellers har store og små det ganske bra, sover godt om natten alle sammen. Litt unntakstilstand de to sistedagene pga. sykdom.

 

Opplever ikke lengre brystspreng, men jenten legger på seg. Så mat får hun tydligvis.

Skal ha pass til isak i morgen slik at jeg får tatt huset. Det flyter alle steder og klesvasken skriker hehe.Får svar i denne uken om Isak får barnehage plass til jul. Nyoppstarter til jul ikke så langt fra oss. Har søkt Isak inn på halvplass. Håper å få , da han trenger avlasting fra pupping. Og jeg trenger litt aleine til med Marita. Travelt med små barn hjemme og når mannen ikke er hjemme før kl 18.00 om dagene.

Marita sover ikke så mye på dagen , da hun sovner kl 21.00 og sover da i 7 til 9 timer, ammer og sovner igjen og sover da til ca 10-11.00. Litt annpå hva vi skal.

 

Håper det står bra til med dine små. God klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:-)

Vært på barseltreff med 4 andre jenter fra juliklubben i dag, var kjempe koselig. Samboeren til broren min passa Emma, så jeg fikk kommet meg ut noen timer uten henne, hadde godt av det merker jeg. Så var deilig å prate med litt andre voksne enn bare mannen:-)

Sofie sover veldig mye på dagen. Hun våkner i 11 tida, sovner igjen 12. Sover da 3 timer i strekk som regel, får mat og småsover hele dagen fram til 20 da. Legger seg for natta ca23, og sover da 6-7 timer før hun får mat og sover videre. Så har hatt god tid til leking med Emma, det er bra. Men, får likevel dårlig samvittighet for alt mulig da. Får for at Emma ikke får like mye oppmerksomhet som før, at Sofie ikke får like mye som Emma fikk da hun var så lita, at jeg ikke har tid til rydding og klesvask som får osv. Samtidig så har jeg så lyst å gjøre noe for meg selv, men får dårlig samvittighet om jeg er alene i et kvarter og lar Emma leke for seg selv i stua. Men, blir vel sånn når man får flere tenker jeg:-)

Emma sover heldigvis godt om nettene, er godt å ikke ha to å passe på om nettene! De to siste nettene har Sofie vært mye våken, håper hun sover godt igjen i natt..

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Kjekt at du fikk muligheten til å treffe andre i samme situasjon, da det ikke ble tilbud til deg på helsestasjonen. Opplever at de som er aktive på juliklubbsidene er fra oslo og omegn.

Har barselgruppe på helestasjonen , men vi er til nå bare to i gruppen. Men vi koser oss. Går på trilletur,kafe og hjemmebesøk til hverandre.

Jeg har pass til Isak to dager i uken, begynnte med det for to uker siden. Og merker hvor happy jeg har blitt for det. Trenger tid med Marita aleine også, og det å gå på kafe uten en 2 åring som springer alle veier. Det er kos å gå på kafe med Isak og det er kos å få være hjemme med han. Men man trenger litt tid for seg selv, så det er godt du prioritere det. Skal du snart ha barnedåp? Vi skal ikke ha før 29 oktober. Var ikke ledig i kirken før. For kirken har konfirmasjon nå på høsten. Men det er ikke noen fare for at hun vokser ut av kjolen den er romslig. Laget av tøy fra svigermors brudekjole. Litt glorete, men helt okey. Det bestyr mye for henne. Kjøper heller en nydelig kjole som jeg kan ta på henne etter kirken.

 

Skal holde det hjemme med ca 20 gjester, og ha koldt/varmtbord.

Ikke lage det så stivt til. Ha det som en stående buffe, så kan de sette seg der dem vil. Skal kjøpe eventyrbok i dåpsgave til henne og opprette konto. Det samme fikk Isak.

 

Soving går det fint med her. Men hun sover ikke mye på dagtid. Tar seg høneblunder på 20-30 min innimellom. Men hun er en rolig jente. Liker å ligge for seg selv og pludre. Liker å se på lekene sine.

Isak har nesten avsluttet soving på dagen. Innimellom trenger han det.

Så nå er det slutt på egentid midt på dagen. Men vi har det bra, blir sløvere og sløvere med husarbeid. Men pytt pytt. Det tar seg vel oppigjen.

 

Ellers må damen ha god helg og kos deg med familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hatt en fin helg? Vi har bare slappet av, deilig i blant det og.

Hvem er det som passer Isak to ganger i uken? Må være deilig å få litt tid for deg selv med bare Marita, viktig det og. Emma skal i morgen kveld fram til onsdag ettermiddag være hos farmor og farfar. Gleder meg til å få være litt alene med Sofie og få tatt igjen litt søvn og husarbeid. Men, gruer meg samtidig til å være så lenge uten henne...Farmor gleder seg enormt da, så tror de får det veldig koselig sammen, men får jo litt dårlig samvitiighet fordet da. Men, det er vel sånn vi mødre er det?

Vi skal ha dåp 8okt, så er ikke så lenge igjen nå. Har leid lokale, regner med vi blir ca 40stk, var det i Emmas dåp. Har bedt 68stk, men alle kommer ikke regner jeg med. Mye av familien er fra Finland og Finnmark, så hadde vært koselig om de kom, ser de så sjelden, men regner ikke med det. Vi skal også kjøpe en liten ting til Sofie og åpne konto, gjorde det med Emma og. Må jo være likt:-)

Sofie bruker nå str62 i klær, hun er ei stor jente. Vokser mye raskere enn det Emma gjorde, har nesten ikke fått brukt klærne i 56. Hva bruker Marita?

 

Ha en fin helg videre da, håper været deres er like fint som det har vært her:-)

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Hilde. Lenge siden jeg har vært her inne nå. Delvis fordi det har vært så flott vær i bergen og litt data problemer. Måtte få en til å se på den. Weekend barnet vårt lastet ned noe som var full i virus, fikk tilstutt bare blank skjerm. Men nå er ting tilbake til det normale. Regn i bergen og data som er oppe å går.

 

Og det er så deilig å ha fått litt rutine igjen på dagene. Isak er hos morfar hver tirdag og hos farmor hver torsdag. Og så er vi med i en lekegruppe en gang i uken. Deilig å få gjordt noen posetive ting for Isak og. Han er virkelig inne i en god periode. Spiser godt , sover godt og er en happy gutt.Har fått barnehage til han fra desember. Ny barnehage som bygges ikke langt fra oss. Skal gå 22 timer i uken. Deilig å ha han litt hjemme nå som jeg har permisjon.

Maria er en god jente, annerledes en det Isak var. HUn roer seg selv om kvelden ca 20-21 og sover ca i 7-9 timer i strekk.Pupper og sover. Når hun er våken er hun veldig kontakt søkende,pludrer og elsker uroen sin. Hun er også begynnt å ville gripe etter lekene. Skal på kontroll på torsdag, blir spennende å se hvor mye hun har lagt på seg. Tor hun også skal vaksineres :-( viktig men så trist for de små med stikket.

Marita synes jeg vokser på linje med det Isak gjorde. Selv om jeg synes hun er kjappere ferdig med måltidene, hun tar til seg det hun trenger og så er hun ferdig på puppen. Isak var en drøy spiser. Hun bruker 62-68. Isak er en stor gutt bruker 98 i klær oventil og 92 nedentil.

 

Var ute på shopping til han . Han trengt alt nytt av klær til høsten og vinteren. Hvordan går det med Emma, fått noe utredning på veksten hennes?

 

Har hun bare permisjon i fra bh sin. Slik at hun kan begynne igjen når permisjonen er over.

 

Hart laget meg en liten blogg som du kan gå inn å se på : hildemoren.blogspot.com

 

Ha en fin uke . så snakkes vi. God klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Kjempe fine bilder du hadde på blogen din:-)

Som du ser på innlegget mitt var vi på kontroll i dag. Stor og fin jente på 5850gram:-) Har fått trøske, så skal prøve med farris først for å se om det blir borte, hvis ikke har vi fått resept på salve.

Sofie la seg 22 i går, sov da til 7 i morges i strekk, det var så godt. Hadde melkespreng når hun skulla ha mat, men det gikk bra heldigvis. Emma var masse våken i natt, havna i vår seng til slutt. Typisk det, de sover aldri bra hele natta gjennom likt!

Har ikke fått svar på røngtenbildene til Emma, skal ringe legen i morgen og høre. Tror alt er bra, at hun bare slekter på min del av familien. Er liten og nett iallfall:-)

Fikk kjøpt meg brudekjole nå, kjøpte den i går. Den er brukt en gang, men renset. Kostet 1000kr, rå billig, var så fornøyd med den. Den er ivory, St.Patrick kjole, uten stropper, med litt pynt bak og et lite slep, helt nydelig. Skal ha kort slør med perler, og perlesmykker, så tror det blir veldig fint. Må begynne for alvor å slanke meg nå, den er str 36, så håper jeg får den på meg til bryllupet! Veide meg for to dager siden, veide 68kg, veide meg i dag, veide 72 kg..blir sprø snart..

Må fortelle hvor stor Marita er blitt da når du får veid henne i morgen.

Nå skal jeg bade begge tuppene mine.

Ha en fin kveld videre!

Klemmer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Hilde. Takk for koselig tilbakemelding på mine bilder i bloggen.

Hvordan oppdaget du trøsken, har det hjelpt med farris ?

Jeg har fått igjen mensen, og merker det på melken. Lite melk to-tre dager før den kommer. Marita merker det og , hun har fått tillegg to kvelder nå. Men ikke i kveld. Kjedlige greier dette mense bestyret. Jeg blør ganske mye og har vondt i magen. Slik var det deilig å gå gravid slippe den. Men så er jeg heller ikke av de heldige til å slippe den under amming helle :-(

 

Var på kontroll med Marita i dag hadde ikke lagt så mye på seg, men ikke noe bekymrings verdig. 24 agust veide hun 5350. Og i dag 5530 en mnd etter. Men jenten vokser ut av klærne og sover godt, så da er det heller ikke noe å bekymre seg over.

 

Så heldig du var å fant en billig kjole som du likte, må ta bilde av den og legge den i albumet. SLik at jeg kan få se den. Min kjole henger ennå i skapet og synd er det den kostet 11.000,- Ikke bortkasta penger, men for dyr til å bare henge der. Kanskje jeg kan få den sydd litt om ,å bruke den til sommer kjole. Er bilder av den på våre album under hilde espetvedt.

 

Jeg skal skerpe meg med tur gåing og snop spising, så går sikkert de siste kiloene. Men jeg veier meg fast hver morgen , da er det riktigst vekt. I dag veide jeg 62,2 litt mer enn ellers sikkert pga mensen. Pleier å gå opp noen kilo når jeg har mensen.

 

Ellers får du ha en fin helg, vi skal ha weekend jenten vår :-)

 

Klem fra Hilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...