Gå til innhold

August: Mathias har kommet til verden!!!

Anbefalte innlegg

Lille Mathias kom til verden som en keiser 10/8 kl 8.55. Ikke store gutten på 48 cm og 3310 gr men han er den kjekkeste gutten. Dagene som har gått siden vi kom hjem har vært slitsomme, da han ikke helt skjønner dette med puppen, men det går bedre for hver dag nå. Ellers er han snill og bare sover mellom matingene. Lar mamma og pappa sove til 9 om morgenen, og bare vekker dem 1 gang i løpet av natten. Kryser fingrene for at det skal fortsette slik :-)

Lykke til videre alle dere som venter fortsatt...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5950245-august-mathias-har-kommet-til-verden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

å, gratulerer så mye med keiseren;) nydelig navn foresten, var mitt 1 valg, men pappaen fikk gjennomslag for sitt navn:)

så godt at han sover mye om natten, håper det går seg til snart med amminga. kos dere masse, og lykke til videre!

Grattis Line:)

Har tenkt på dere etter vi snakka på msn sist.. Høres flott ut med å sove så mye hehe.. Idag er termindatoen vår og gjett hvem som skal føde snart:) Har snakka med sjukehuset og skal vel dra innover snart. (regelmessige rier). Gleder meg til å møte sønnen min. Håper alt står bra til fremdeles:)

STOR klem.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...