Gå til innhold

HUMØRSVIGNINGER!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

UFF...samboeren har så store humørsvigninger for tiden. Det er som dag og natt, det er så vidt jeg tør å åpne munnen eller å gjøre noe i fall hun "klikker", og hvis jeg ikke sier noe blir hun også sur! Det er IKKE til å holde ut, finner all slags unnskyldninger for ikke å holde meg alt for lenge i samme rom...prøver så godt jeg kan med å holde humøret oppe men gir opp. Har lite energi igjen. Ideer??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går utifra det er du som er den mannlige samboeren og at det er ikke mannen din som er slik! Gi henne ett ultimatum, vis hensyn eller gå ifra henne!!! hun må se verdiene hun har fremfor seg, og ikke ta deg for gitt

Hilsen Far med samme "problem"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det dummeste svaret jeg noen gang har lest!!!

Gi et ultimatum, vis hensyn eller gå ifra henne!! Hallo, forstår du ikke hva en gravid kvinne går igjennom??

jeg er sjokkert, glad jeg ikke har en så hensynsløs mann som deg... greit vi kvinner må klare å "ta" oss litt selv i nakken , men å gå fra kona si som er gravid er vel litt å ta i, er det ikke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bærer et barn i magen!!!!! Og det skal veldig mange hormoner til for å holde på det lille livet, og for å gjøre kroppen klar for det som skal skje.

Vis forståelse, og tenk på at det ikke er lett for henne heller. Du vet jo hvorfor hun er sur! Hun velger nok sikkert ikke å være slik fordi hun synes det er så morsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt forståelsesfull du... Hvis hun er gravid, er det helt klart myyye hormoner på gang.

Vi har samme problemet her... Jeg føler meg alltid dum etter at jeg har klikket for noe, og det hjelper ikke noenting om samboer henger seg opp i det, blir bare verre senere da. Bare gi henne en klem du (etter en stund, vel og merke),og hold ut, så gir det seg nok etterhvert.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...