Gå til innhold

Han er sååå god! Andre som ikke kan se seg mett på babyen...?

Anbefalte innlegg

Endelig passer den søte snekkerbuksa i stripete blått/hvitt. Han ser ut som en liten Linus, passer til navnet sitt.Ligger og spreller og koseprater med seg selv. Ganske så tilfreds med livet, tror jeg. Liten go'gutt på 4 mnd er han. Dette livet er jammen verdt å leve, uansett hvor slitsomt det ofte kan være.

Fortsetter under...

Å ja! Hun har nettopp begynt å smile skikkelig bredt, og jeg storkoser meg med de våkne stundene der vi bare ligger og ser på hverandre, tar fram ei leke e.l. Nå har hun sovet i to timer(uvant de siste dagene da hun ikke har sovet så mye om dagen) og jeg savner skikkelig kosestundene våre allerede. Hun er den skjønneste i hele verden! Det er så verdt å gjøre alt med hensyn til henne!

Ja jeg får aldri nok av henne! Hun er så fantastisk herlig og sjarmerer mamma i senk hele dagen. Smiler, ler og skravler som en foss med mamma. Forteller alt vi har gjort til pappa når han kommer hjem og... nei.. jeg kunne holdt på i en evighet. Mye er forandret, men det er til det bedre. Hun gjør virkelig livet verdt å leve. Dette er livet! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...