Gå til innhold

Overskudd til salgs!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal prøve å ikke gjøre dette til en avhandling, men noen linjer må jeg lire av meg. Jeg trenger ikke flere hviledager til ruging, jeg vil bli mor og heller føle litt stress og våkenetter på kroppen. Det tror jeg er vel så sunt som denne uendelige ventingen.

Jeg har kjøpt "alt"... huset er skuret fra kjeller til loft, møbler er montert, sengetøy og annet babystæsj og klær er ferdig vasket og plassert i komoden sin. Jeg har bakt boller og kaker. Lest nok av litteratur om fødselens faser og føler meg så mentalt forberedt som jeg kan være. Tross dette så har jeg drøye 3 uker igjen... så HVA SKAL JEG GJØRE?

Jeg blir til tider bare slitsom og intens på alle andre rundt meg som nettopp er ferdig med ferie og såvidt karrer seg tilbake til arbeidet. Jeg vil jo ikke plage noen med at jeg føler meg litt "høyt" oppe, så av denne grunn ønsker jeg å kvitte meg med deler av overskuddet. Noen som er interessert, eller har noen krevende tips og råd om hva jeg skal ta tak i?

Jeg ville isåfall blitt evig takknemlig.. og de jeg omgås ville nok også satt stor pris på en noe mindre uforskammet opplagt venninne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan godt få komme hit å vaske fra loft til kjeller, og fylle opp fryseren. Jeg orker knapt å gå på butikken for tiden. Er så fryktelig sliten, og i dårlig form. Godt at noen har det annerledes.

Skrevet

Kan godt ordne opp litt her også:) Jeg sover ca 14 timer i døgnet og orker ikke å gjøre noe særlig de resterende 10 timene:)

Skrevet

Litt overskudd, ja takk :)!! Holder på å psyke meg opp til å gå ut og 100m bort til kiosken for å levere vikinglottoen...

Skrevet

Hva med å begynne på en babybok og lime inn bilder fra ultralyd og skrive litt om livet i magen feks?

Eller å finne et lite prosjekt? Male bilder til barnerommet feks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...