rødhette* Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Jeg skal fylle ut et skjema til jobben, om når jeg skal ha permisjon. Der må jeg skrive når permisjonen begynner. Jeg har termin mandag 15. januar 2007. Permisjonen skal jo begynne 3 uker før, som er mandag 25. desember 2006. Hvis jeg er inne på babyverden.no's terminkalkulator, får jeg opp at jeg skal ut i permisjon lørdag 23. desember 2006. Hvorfor det? Hvilken dato er riktig?? I tillegg skal jeg skrive på skjemaet til jobben tom. dato for permisjonen min... Jeg (mor) skal ha 48 uker permisjon.. Teller jeg bare da nøyaktig 48 uker fra permisjonsdatoen begynner da? F.eks. hvis jeg beg. lørdag 23.12.06 blir min permisjon tom. lørdag 24.11.07?
*Lucia* Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Siden jeg også lurer så hjelper jeg deg å dytte opp denne :-)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Skal vi se... Jeg ville skrevet at permisjonen begynner 25.desember og så talt meg frem til 48 uker etter det, dvs t.o.m. søndag 25.11.07. Dette gjorde vi i hvert fall forrige gang og fikk beskjed om at det var riktig. Dersom du skal ha noen ferieuker i permisjonstiden legger du til det antall uker og så skriver startdatoen etter det igjen... Var det lettere å forstå nå? Håper det!
rødhette* Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 Veldig mye lettere å forstå.. Tusen takk for hjelpa! Da skriver jeg de datoene jeg Ble helt forvirret av babyverden.no som satte 3 uker og 2 dager før... og det er ikke pga helga, for det gjorde den før terminen min ble endra, og jeg eg. hadde termin på lørdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå