Gå til innhold

April: Deodorant som ikke lukter?

Anbefalte innlegg

Hei, jenter! Lille gravide anonym her, som blir sprø av alle lukter rundt meg. Ikke minst deodorantene mine. Har 4-5 ulike merker og lukter, men tror jeg dåner snart av stanken! I tillegg svetter jeg ekstremt for tiden og det stinker ille :( For ikke snakke om min manns dufter og andre folk rundt meg... HJELP! Sorry syting, men nå rabler det snart for meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5949884-april-deodorant-som-ikke-lukter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg får flashback til min egen graviditet - tålte INGEN lukter!! Ennå er det en haug såper jeg ikke kan bruke fordi jeg da øyeblikkelig rives tilbake til oppkasttokter i dusjen osv - blæh, og gubben har en parfyme som er helt forbudt også, jeg brekker meg nesten av lukta.

MEN - over til problemet ditt. Jeg har alltid brukt Nivea sin deo (glass"flakong" med hvit deo oppi). Den er ikke luktfri, men lukta såpass lite at jeg fint klarte å bruke den gjennom hele svangerskapet og bruker den ennå.

Ellers hadde jeg nok gått for noe luktfritt på apoteket :o)

Lykke til og "god bedring" :o)

Jeg kjøpte nettopp en på mega (tror jeg), det var iallefall coop sin! Den er kjempegod, med en svak duft som du må legge godviljen til for å kjenne, hehe... Fungerer kjempegodt og var kjempebillig! Den er hvit med rosa eller lilla skrift på. :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...