Knøtteliten :) Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Nå har jeg hatt regelmessige rier siden kl 04 inatt, hvert 6.min. Eneste endringen er at det gjør mer og mer vondt for hver ri omtrent...skal ikke riene komme tettere og tettere, eller er ikke dette nødvendig for at det er framgang?
mamma til fire små Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 hei hei:) da er vi i samme båt.. har også ligget med rier i natt. 6-8 min mellomrom. i formiddag var de også nede i 5 min, men så plutselig kan det ta 12 min. var ned på føden idag, og mine er ikke nok effektive enda. så jeg skulle hatt de litt sterkere:-/ syns egentlig de er ganske sterke nå også da. eller i natt syntes jeg de var helt ok, men etter så mange timer begynner det å ta på. er bare å vente å se for min del ihverfall. ønsker deg masse lykke til med fødsel, får håpe de kommer litt tettere snart da:)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Grrrr... Alle andre enn jeg får ordentlige rier... Jeg har rier ca hvert 5. minutt nesten hver natt, men ingenting skjer annet enn at jeg blir sliten og ikke får sove. Slik har det vært nå i 3 uker. Grrrrrrrr.... Hvis vi lager en kåring for verdens teiteste kropp, er det min som vinner.
Gjest Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 dere har nå i hvertfall rier!! kjempebra det jo, da er kroppen i rute og setter fart før eller senere!! jeg vil også ha rier nå, men forventer ikke at denne kroppen skjønner tegningen siden den ikke gjorde det sist. så nei du Dodge, teiteste kroppen-konkurransen vinner jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå