Gå til innhold

Hvor mange røyker her inne?

Anbefalte innlegg

Hei dere

Lurte på hvor mange som røyker her jeg.. Selv har jeg kuttet kraftig ned, men røyker nok litt enda, men slutter garantert hvis jeg blir gravid (ja, jeg vet det er dumt å ikke slutte nå osv... men jeg er iallefall foreløpig fornøyd med at det går den riktige veien:-)

Noen andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5949857-hvor-mange-r%C3%B8yker-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har holdt opp et år, men har klart å begynne litt igjen. Har siste dag som røyker i dag. Begynner å kjenne PMS en komme snikende. Greit å ta det samtidig, for da får jeg dårlig humør bare en gang. Vet det er de første dagene som er værst. Kan ikke skjønne at jeg var så dum at jeg begynte igjen. Har klart meg flere dager uten røyk, men har da vært litt smågretten. Etter i dag er det slutt. Vil du være med?

Lettere når man er flere sammen.

Huff røyker fortsatt jeg også gitt, selvom jeg driver å skryter av at jeg skal slutte hele tida... Men her om dagen sa faktisk kjæresten at han også har lyst til å slutte nå:) Tror han ble litt påvirket av at søstra hans gjorde det. Jeg ble bare skikkelig happy, håper det blir lettere å slutte nå som han også vil:)

Jeg ha r uansett sagt til han at han også er nødt til å slutte den dagen jeg blir gravid, så det kan hende at han har innsett at det er lettere å ha sluttet på forhånd. Jeg skal jo tross alt bli gravid veldig veldig snart!!!

Jeg slutta for snart et år sia..... Tenkte det va greit før jeg blir gravid....mange som plutselig "skjønner" det da liksom.....

Det er ikke så vanskelig, men suget sitter litt i ennå! Ved spes anledninger! Men bestem dere, da går det mye bedre! Tror ikke på at man er avhengig av nikotin, men av kosen det er å røyke! Men jeg ble bare irritert når andre snakka om hvor lett det var å slutte....så jeg skal bare si: LYKKE TIL! You go girls!!!!!

Annonse

Jeg røyker, men bare på kveldene etter at ungene har lagt seg. Når ungene har lagt seg blir det en kopp kaffe og tre fire sigaretter på verandaen.. Men jeg har alltid holdt opp i svangerskapene og under amming. Det verste er at man begynner igjen når ungene er blitt så store at man begynner å ta en dram igjen...

Jeg røyker. og SKAL slutte når jeg blir gravid.

Når jeg gikk med nr 1 klarte jeg ikke slutte før en mnd før jeg fødte han.

Og holdt meg røyk fri i litt over ett år.

Men er fast bestemt på å ALDRI røyke mer når jeg ska slutte når jeg blir gravid

Jeg har røkt i 17 laaange år, men sluttet i November da jeg fant ut at jeg var gravid. Har klart å ikke begynne igjen selv om jeg har hatt 2 ma siden den gang!

Må bare si at...HERREGUD, så deilig det er å ikke røyke. Var kjempe røyker, elsket å røyke mens jeg snakket i telefonen, forran tven når jeg så på CSI, ute på verandaen under stjernene, mens jeg ventet på trikken, en times tid etter trening, i alle pausene på jobben...Var en som elsket røyken sin og som trodde at jeg selv var den siste i verden som kunne slutte å røyke. Men, det var jo lett som en plett, og jeg skal aldri mer røyke. Føler meg som ett nytt menneske!

Men, jeg trengte verdens beste grunn til å slutte, og det fant jeg ut at var å bli gravid. Det var liksom ikke noe å tenke på en gang..

Hei.

Jeg sluttet da jeg gikk gravid med jenta vår på 3,5 år,

Har alltid vært bestemt på at jeg skulle slutte den dagen jeg ble gravid,

vel så lett var det ikke, men da jeg ble gravid så trappet jeg ned til 2 om dagen, måtte bare ha en etter lunch og en etter middag, men etter noen uker så klarte jeg og slutte helt.

Nå tar jeg en røyk og fem i bryllup og andre festlige lag jeg måtte være på, ellers så klarer ejg å holde meg i det daglige.

Min mann sluttet også nesten da jeg gjorde det, han røyker når han føler for det og det kan være 1 i uke, eller 5, det kan gå uker uten at han røyker, jeg føler han røyker når han er stresset eller frustrert og når hna drikker.

lykke til med å slutte helt :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...