pliis snart:O) Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Hei Prøver og bli gravid og det er mange her som sier det samme men vill gjerne høre med deg også... Når blir jeg gravid? Får vi flere barn? Kjønn? Jeg 250576 han 090172 Takk på forhånd!
Lillegull og spiren Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 hei,,,kan prøve,men jeg også ta feil.. det første so dukket opp her er våren 2007...eller kansje litt før. får opp et barn..ser en liten gutt jeg..litt mørk i håret og ca 3500 g.. får opp noe med en katt jeg...har dere det eller vil ha det?
pliis snart:O) Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2006 Hei og tusen takk for svar! Mener du at jeg blir gravid våren 2007? eller føder da? Ja vi har en liten katt hjemme:O) Han er litt bajas og skal vel snart bli kastrert. Er litt irritert på han nå så det er kanskje derfor du får opp noe med han:O) Venter i spenning......
pliis snart:O) Skrevet 19. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2006 dytter enda en gang.... sniiille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå