Gå til innhold

Unn dere alle en SPA-behandling

Anbefalte innlegg

Hei dere

I dag har jeg tilbragt hele dagen på et SPA-hotell i nærheten, og det må jeg si: Unn dere alle en slik dag. Det var fantastisk. Etter råd fra dere sa jeg ifra om at jeg prøvde å bli gravid og det tok de hensyn til. De brukte leire og massasjeoljer som ikke skulle påvirke min mulige graviditet (er mellom EL og IKM akkurat nå)

For en utrolig herlig dag:-) Har lovet meg selv at jeg skual kutte litt på shoppingen, og heller unne meg velvære fremover: Det var helt klart verdt det!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5949639-unn-dere-alle-en-spa-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først en grundig skrubb av hele kroppen. Så en leirmaske (også hele kroppen) Så en hårkur og hodebunnsmasasje, før hun maserte hele kroppen. Var helt utrolig deilig. Tok meg god tid før jeg hadde time, så jeg badet, tok boblebad og badstu.. Helt herlig... Hadde ikke lyst til å gå derifra, vettu:-)

Annonse

Å, der har jeg vært med jobben, i velværeavdelingen i kjelleren. Veldig fint der!

Hvor mye kostet en slik behandlig da? Kanskje vi burde ha et "BliGravid"-treff der.

Hvor bor du Geddy, bor du i nærheten av Holmsbu/Asker? Jeg bor på Lierskogen.

Litt usikker på om jeg har lyst il å si det.. Redd for å bli kjent igjen her (bor på et relativt lite sted).. Kan det holde med at jeg sier: Da bor vi ikke veldig langt unna hverandre: ca 30 minutter med bil:-)

Hei

Det kostet 1200 kr for nesten 2 timer (Det var egentlig bare 90 minutter men det gikk en del over tida). De har en brosjyre med alle de forskjellige spabehandlinger eller du kan gå inn på www.holmsbu-spa.no der har de full oversikt over hvilke behandlinger de har. Det fine er jo at man trenger jo ikke ta så stor behandling: Man kan jo ta en mindre enn og alikevel benytte seg av hele spa-anlegget hele dagen: boblebad, basseng, treningsenter og sauna..

Det var iallefall en helt herlig dag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...