*toppris* Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Tror dere at vi får gave fra barnefaren når vi ligger på sykehuset eller rett etter? Evt hva? Noen som har fått? Tror nok han eg sliter med kommer emd en bamse etc til barnet, ikke noe til meg.. Men hva da med gave til barnefaren, ser det er mange som er samen som har tenkt på dette, hva tenker dere? Her er nok ikke det aktuelt grunnet dritten han har vist seg å være nå...
MorraTeFreja Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 For min egen del tror jeg slett ikke at han kommer med noe - er vel kommet dit hen at jeg helst ikke vil se trynet på han mer, i allefall ikke på sykehuset. "Gaven" min til han, må være at jeg skal prøve å tyne mest mulig penger ut av drittfyren.....det er det jeg er nå, en pengegrisk bitch :-) Er bare så lei av at han ikke tar telefonen eller svarer på mail/sms når jeg ber om noen få enkle, praktiske svar som gjelder et møte jeg skal ha med trygdekontoret. Grrr.......sorry, men er en smule forbannet, gikk litt over nå. :-)
helli Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Eg vil egentligt ikke ha någen gaver fra han, spesielt ikke på sykehuset. Men har gjidd eksen beskjed om at hvis han vil på besøk så må han gjør det når me har komt oss hjem, ikke mens me e på sykehuset.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 jeg vil ikke ha noe gave fra han og han får ingen gave fra meg. tviler sterkt på at han kommer til og gi babyen noe heller. er faktisk litt i tvil om han dukker opp på sykehuset i det hele tatt.
Gjest Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Kan aldri tenke meg at jeg ville fått noe fra barnefaren. Og jeg vet at han ikke vil få noe av meg. Da måtte han i det minste stilt opp. Synes det er mer enn han fortjener at jeg må betale alt for ungen de neste 18 årene. Da gidder jeg ikke bruke penger på han jaffal. Er en grunn til at vi ikke er et lykkelig par liksom :/
Brummeline3barnsmor Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Tror ikke barnefaren møter opp på sykehuset en gang....
Gjest Skrevet 19. august 2006 #7 Skrevet 19. august 2006 Gave, er du gaaal? hehe. Nei, han kommer nok ikke engang... Jeg fikk beskjed om ikke ringe han etter jeg fortalte jeg var gravid... så jeg skal kanskje ikke ringe når jeg føder heller da kanskje? Er det ikke utrolig, at han som kom med alle de søte ord, som sa han ble helt gaaal når han så deg, bare måtte ha deg ......pluttselig blir borte sånn?? Nei, dette skal jeg klare selv ja
cilla28 Skrevet 20. august 2006 #8 Skrevet 20. august 2006 Dukker ikke opp på sykehuset engang tenker jeg. Etter sånn han har vært vil jeg ikke ha han der heller. Datteren vår får vell ikke så mye som en liten bamse. Å han som skulle ha et barn til og skulle være der uansett. En stor egoistisk gammel gris er det han er. Jeg har opplevd mye rart men denne mannen har fått meg til å synes han rett og slett er frastøtende og kvalm pga oppførselen sin ovenfor meg med barnet hans i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå