Gå til innhold

Ka krav en har når en er aleinemamma til et ADHD barn?

Anbefalte innlegg

Eg har en gut på 8 år som har ADHD. Har endel ekkstratiltak,men er usikker på om eg har de eg har krav på. Må no finne ut av ka en har krav på sjøl. Er ikkje mange so forteller dej det.

Ka en kan få av hjelp og diverse støtteordninger i heime,på skulen.

Vil gjerne høyre fra forskjellige om ka dei får av hjelp og støtte.

Fortsetter under...

Det er ikkje sikkert du har krav på så mykje. Du skal få den hjelp du treng.

Vil tru at det du har mest bruk for, er en eller annan form for avlastning. Det er eit par måtar å få avlastning på, støttekontakt og avlastningsheim. For å få dette, om det er det du ønskjer, er den beste vegen om barnevernet.

På skulen ungen ha eit tilpassa tilbud. Denne tillpasning vil ppt mest truleg kontrollere og gå god for.

Men...dette kan alle med barn som har ADHD ha rett på:

hjelpestønad ( graden av stønaden vurderes etter hvor store problem barnet ditt har i hverdagen, som du må hjelpe han ekstra med ).

Ekstraressurser på skole. Hjelpemidler som datamaskin.

Gratis fysioterapi.

Støttekontakt, avlastningshjem.

Det er det jeg kan komme på men det er sikkert mer.

Annonse

Vart litt feil av mej å skrive krav i mitt første innlegg. Men kan en kan få ved behov. De er derfor ej gjerne vil høyre om andre som har ADHD barn.

Eg er i den situasjon at eg er aleinemamma og har hatt en far so ikkje alltid har vore der for guten. Har vore veldi lenge der han ikkje har hatt noke kontakt me guten.

Er anske so frustrerande å ha måtta kjempe kampen om å finne ut kaso feiler sonen min uten noke særli me hjelp. Bortsett fra litt hjelp fra min familie. Men er godt å få ei diagnose og vite ka en he å forholde sej til. Sjøl om der er tøffe tider av og til.

Om du slit med å få den hjelpa du synst du treng, vil eg gje deg som tips at du tek kontakt med barnevernet. Eg vil tru at dei har noko som vert kalla førebyggjande barnevern der du bor og. Vi har nytta oss av den moglegheiten. Så langt er vi nøgd med det dei har hjelpt oss med. Vi blei møtt av eit triveleg menneske som var klar på at vi ikkje skulle slite oss heilt ut. Dei er der for å hjelpe.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...