LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 jeg har ikke lappen på bil og sambo er på jobb en halv time unna og sykehuset liger en halvtime unna og... om jeg ringer om det er noe jeg lurer på og slikt og de vil ha meg inn på kontroll hva skal jeg gjøre da? de sender vel ikke en bil fra sykehuset eller(håper jeg ikke virker dust nå) har liksom ikke akkurat råd med drosje så langt heller. noen som har peiling>? vært borte i det før?
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Da må du nok ta drosje eller få noen kjente til å kjøre deg. Du får ikke ambulanse hvis det bare er snakk om kontroll..
CecilieTerese Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 det er drosje som er alternativet ja, men dersom du bare skal inn på kontroll, så kan du vel kanskje åsså vente til kjæresten din kommer hjem? Når det nærmer seg fødsel, så er det jo ikke slik at du må på sykehuset med engang, man blir vel gjerne hjemme en stund, så om kjæresten din kun er en halvtime unna, så skal vel det gå helt fint. Det hadde vært værre hadde du bodd flere timer unna sykehuset. fikk ikke med meg når du hadde termin.
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 he he oki ja ..tror jeg fikk skrevet det så det virket mongo(syns det selv i vertfall) he he takker for svar;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå