Gå til innhold

November: Dere med kynnere...


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Hvor mye kynnere har dere? Jeg er spesielt plaget med dette om natten, men har også relativt mange på dagen. Om natten kan jeg ha opptil 6 i timen. Men det virker som om det glir litt over utover morgenkvisten. Jeg sovner alltid i 5-6 tiden. Er ikke sikker på om jeg ovner av utmattelse, elle rom kynnerne faktisk gir seg da..

 

Hva med dere andre?

 

Jeg har forresten vært inn to ganger for å sjekke livmorhalsen da jeg har hatt mye kynnere over en periode. Da er ikke livmorhalsen blitt påvirket. Men jeg vil jo ikke fly ned de sykehusdørene heller da.. Vil jo ikke bli jenta som ropte Ulv- ulv!!!

 

Er forresten 27+2 og har termin 15 nov. Hatt kynnere siden hvertfall uke 15, men det blir verre i perioder, og mer av det nå i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kab¤!

 

Jeg er 27+5 i dag, og har kjent kynnere siden rundt uke 14/15 jeg også... slitsomt... Har en del kynnere, men mest om dagen. Kommer stort sett hele tida, er ikke vonde, men magen strammer seg jo. Noen ganger knytter den seg mer enn andre ganger. Det er ganske ubehagelig. Har aldri merket det om natta.

 

Bare for moro skyld tror jeg at jeg skal telle antall kynnere gjennom en dag, hvis jeg får det til. Men så lenge de ikke er smertefulle skal det jo ikke ha noe å si. Er jo bare livmora som trener seg opp. Guri, tenk å være såå ivrig dah! He he...... Har forresten en kynner i skrivende stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...