Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Er det noen som har noe erfaring med "ammekasse" Så det i butikken å det virket veldig lurt.. Fungerte som tisse laken og kasse... For sist jeg ammet blei det veldig mye gris... Erfaringer mottas med takk.
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Tenker du på slik en ammemadrass? Den kan vaskes i 60 grader, og har kanter rundt hele som kan legges ned, eller settes opp. Jeg har kjøpt en, som jeg tror vil bli kjekk å bruke, blant annet på natten, da kan han ligge i den hele natten igjennom, og jeg kan enkelt løfte han over til min seng og amme, og forhåpentlig slippe søl i senga, og legge han tilbake i sin vugge, uten at det blir kaldt for han under dynen. Sjekk på http://www.dry.no/dry_kid_amme.html om det er slik du tenker på.
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Noen som vet hvor de selger disse i Oslo? Høres veldig kjekke ut, spesielt hvis man ammer midt på natten for blir så trøtt at man sovner med babyen i sengen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå