Gjest Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 I kombivogna ligger bagen oppi sportsvogn delen. I en duo vogn er det egen bagdel og egen sportsvogndel.
Silje og Vaniljebollene Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2006 Åja, takk skal du ha... Da satser jeg på kombi jeg
Larviksjenta. nr4? Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 vil bare gi et lite tips der.. jeg har ei datter født i februar (02) til hu hadde jeg kombi vogn. hadde også voksi pose til henne og allerede etter kort tid ble det altfor trangt for henne å ligeg der med voksiposen. så hu måtte bruke sportvognsdelen veldig tidlig. denne gangen skal jeg ha desember å nå har jeg lært og kjøpr en duo. men opp til hver og en hva de vil ha.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 Det er mange fordeler og ulemper med duo/kobivogn Blandt annet kan du ikke bruke sikkerhetsnett på duovognet, hvis du ønsker å bruke det. Baggen til kombivognen er smalere men lenger enn duovognen. Kombivognen er litt tyngre enn duovognen mtp når du skal løfte den inn i bil osv.. Har selv kombi og er kjempefornøyd. Kommer til å bruke sikkerhetsnett til neste unge de gangene h*n sovner i vognen for å slippe å vekke barnet for å sette h*n over i bilsetet!
<3 + <3 + <3 Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Åjoda, man får sikkerhetsnett til duo-bag i bil også ;o)
Isotta Skrevet 20. august 2006 #7 Skrevet 20. august 2006 Ville aldri ha brukt sikkerhetsnett til barn i bil, det er ikke på langt nær så trygt som barnesete. Hvis det er viktig ville jeg heller ha valgt en vogn man kan feste bilsetet på. Og mange angrer nok litt på at de ikke kjøpte en rimelig og grei bagvogn til barnet, for så å bytte den i en lett og god sportsvogn i 6-7 mnd alder. Kombi og duovognene er ofte litt tyngre.
Arb.ledig husmor Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 Hei! Fikk vite fra butikken der jeg kjøpte vongnen, at flesteparten i Norge kjøpte duovogn... Jeg har selv kjøpt duovogn, og de fleste vogner passe bilseter til selv om det ikke er samme merket. Jeg har kjøpt en lett vogn (duo), og sportsvogndelen er liten og lett, og kan gjemmes vekk i en kommode/skap/under senga når den ikke brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå