LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 hei... jeg var på sykehuset for å måle kynnere i går har hatt en del av de som begynner å bli sterke..er i uke 32+5 og hadde innvendig ul.... det var ingen åpning og slikt men jeg hadde en del steerke kynnere så de ville ha meg inn igjen neste onsdag på skjekk... men i dag tidlig så var jeg på do og skulle tisse litt da..men når jeg tørket meg så oppdaget jeg en slim ting...ikke noe blod eller noe sånt men gjennomsiktig nesten(sorry detaljer) har hatt litt vondt i magen og ryggen i dag men kan det ha vært noe spes? burde jeg ringe føden for det? åper noen vet....
mamma til 2 i august Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Hei! Høres ut som slimproppen din har gått? Det er i så fall ikke farlig, har hørt at den kan gå opp til 6 uker før fødsel. De har jo helt sikkert sjekket deg grundig.... Er du veldig bekymret så ta hellere en telefon. Lykke til !
lykkeliten født-23.10 Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Har også hatt blankt slim i forb med at jeg gikk på do, snakket da med lege, hun sa d ikke var noe farlig så lenge d ikke var blod.. men ring føden eller legevakten du, så får du svar:)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Det kan være slimproppen som begynner å gå... Den kan gå alt ifra samme dagen til 4uker før fødsel... Men ring å hør for sikkerhetsskyld Ps. Det kan også være rester av gel gynekologen brukte på ultralyd"staven" sin
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Ring føden, du. Høres ut som slimproppen. Den kan dannes på nytt når det er så lenge til fødsel, men det kan også være tegn på at noe er i gang. Så ta kontakt med dem for å finne ut hva som står på.
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 16. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2006 så slim proppen trenger ikke å inneholde blod? den slim tingen var ikke så stor... men nok til at jeg ble bekymret... men selv om det var godt tettet og lukket i går ingen åpning så kan slim proppen gå altså?
Ho mor - 12.11.06 og 27.03.04 Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Ikke for å skremme deg, men tror jeg ville tatt en tlf. Det kan være slimproppen som har gått, om ikke det er fødselen som er i gang så er det ikke lenge til iallefall. Vond rygg og mage er jo også litt mistenkelig. Håper du ikke ble redd nå, men som sagt ring føden du og spør.
*toppris* Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 var selv innlagt i uke 29, er nå 36+3.. Hadde det som betegnes som rier og ble stoppet... har fortsatt kraftige sammentrekninger, periodevis vondt i rygg og mage og stikkninger, som om noen rasper med gaffel nedover fra navlen, inni skjeden osv.. Livmorhalsen min var nedkortet til va 2 cm når eg reiste fra sykehuset, men går her fortsatt... Tror slimproppen er gått for lnge siden, grunnet utflodvariasjonen og klumpene.. Har også hatt spor av blod i utfloden, utfloden har også vært helt rennende... Men går her fortsatt, tror ikke du trenger være redd, men alle er forskjellige.. For sikkerhets skyld kan du ringe, de er pliktige til å snakke med deg og eventuelt ta imot deg for en kontroll hvis du er redd eller lurer på om det kan være noe:) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå