Gå til innhold

Bim-treff i Tromsø. Hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Har fått med meg at vi er mange gravide her i Tromsø, men det er ikke så mange på treffene av en eller annen grunn. Vi har det kjempetrivelig på treffene og det anbefales på det sterkeste å ta seg en tur. Hvertfall for å se hva dette dreier seg om. Sjekk oversikten over nårtid det er treff her og hiv dere rundt å kom.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5949158-bim-treff-i-troms%C3%B8-hvem-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

Jeg kommer (som avtalt!) såfremt det ikke dukker opp noe uventet. Regner ikke med at det kommer til å skje.

Vil oppfordre de som er i permisjon eller som er sykemeldt (eller som av andre grunner ikke er opptatt på dagtid fredag), om å komme på fredag!

Wibecke

Annonse

Heisann. Liten eller stor mage spiller ingen rolle:) Æ hadde akkurat fått vite at æ va gravid da æ testa ut mitt første treff. Æ e kommet til uke 29 no, så vi blir nok å treffes noen ganger enda:) Ta bare magen med og kom på Peppes i morra!!!!! E reservert bord til Barn i magen 1930!

Hei alle magedamer!

Jeg kommer (dessverre!) ikke på kveldstreffet, for jeg starter ferien min i morgen og blir borte helt til slutten av september. Mitt neste treff blir ikke før i (begynnelsen av ?) oktober.

Kos dere med kakene på Peppes! Så skal jeg tenke på dere mens jeg nyter varmen i Stavern og på Kreta! ;-)

Lykke til til dere damer som har termin i mellomtiden!

Wibecke

Jeg kommer også på mitt første treff i kveld. Gleder meg!

Og til "Januarbarna?": Jeg er også bare litt over halveis. Ingen vits å bekymre seg over at du blir alene med liten mage. Så kom på treff i kveld! Viktig å sørge for ny-rekruttering, da de med store mager forsvinner eterhvert...:)

Hilde

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...