Gå til innhold

Bim-treff i Tromsø. Hvem kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått med meg at vi er mange gravide her i Tromsø, men det er ikke så mange på treffene av en eller annen grunn. Vi har det kjempetrivelig på treffene og det anbefales på det sterkeste å ta seg en tur. Hvertfall for å se hva dette dreier seg om. Sjekk oversikten over nårtid det er treff her og hiv dere rundt å kom.

Skrevet

Heia!

Jeg kommer (som avtalt!) såfremt det ikke dukker opp noe uventet. Regner ikke med at det kommer til å skje.

Vil oppfordre de som er i permisjon eller som er sykemeldt (eller som av andre grunner ikke er opptatt på dagtid fredag), om å komme på fredag!

Wibecke

Skrevet

Ha tænkt å hiv me mæ på torsdag på peppes =P Gledæ me litt. Bi spennanes

Skrevet

Øøøøøøøh... Ment vell onsdag =P hehe

Skrevet

Korr koselig:)

Håpe du vil synes det er like trivelig som oss andre.

Velkommen skal du være.

Skrevet

Jeg kommer! Har vært en gang før og synes det var hyggelig! Gleder meg til å teste ut kakemenyen! Turid

Skrevet

Hvem pleier egentlig å komme på treffene?

Er bare halvveis, og synes det er litt teit å komme med min lille mage, bare for å oppdage at alle andre er 8-9 mnd på vei.

Skrevet

Denne gangen skal jeg komme! :)

Rakk ikke forrige kveldstreff. :/

Men nå er det bare noen dager til permisjonen begynner, så nå kan jeg begynne å komme på dagstreffene også.

Skrevet

Heisann. Liten eller stor mage spiller ingen rolle:) Æ hadde akkurat fått vite at æ va gravid da æ testa ut mitt første treff. Æ e kommet til uke 29 no, så vi blir nok å treffes noen ganger enda:) Ta bare magen med og kom på Peppes i morra!!!!! E reservert bord til Barn i magen 1930!

Skrevet

Hei alle magedamer!

Jeg kommer (dessverre!) ikke på kveldstreffet, for jeg starter ferien min i morgen og blir borte helt til slutten av september. Mitt neste treff blir ikke før i (begynnelsen av ?) oktober.

Kos dere med kakene på Peppes! Så skal jeg tenke på dere mens jeg nyter varmen i Stavern og på Kreta! ;-)

Lykke til til dere damer som har termin i mellomtiden!

Wibecke

Skrevet

Jeg kommer også på mitt første treff i kveld. Gleder meg!

Og til "Januarbarna?": Jeg er også bare litt over halveis. Ingen vits å bekymre seg over at du blir alene med liten mage. Så kom på treff i kveld! Viktig å sørge for ny-rekruttering, da de med store mager forsvinner eterhvert...:)

Hilde

Skrevet

ill be there..

har aldri vært før..

bli spenende..

• 2 uker senere...
Skrevet

Hørtes ut som koselige treff. Men er det vanlig at kommende fedre er med på sånne treff? Jeg kunne gjerne tenkt å vært med min samboer på sånne treff.

Luca82

Skrevet

Vi har nok kun vært damer på disse treffene, men det går jo ann å forsøke seg på et mannetreff en kveld:). Bare legg inn på treffsidene og se om du får noe respons. Det er verdt et forsøk:) Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...