Gå til innhold

HURRA!


Nei! Ikke en til!

Anbefalte innlegg

SMASK! Tusen takk! Ja, jeg er utrolig glad nå. Vanskelig å få sove:-)

Tusen takk for klemmen og vissheten om at du har tenkt på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, det var bra! Har tenkt på deg i dag! Ble satt tilbake 2 uker på ul jeg, fra uke 9 til uke 7... Alt ser nok like fint ut neste gang skal du se=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempegodt å høre at det går bra! Dette kommer nok til å gå helt fint.. :) Blir spennende med ny ul også da ;)

Jeg sa ifra på jobb en ganske tidlig, kanskje rundt uke 6-7. Har endel tunge løft osv i jobben, måtte bare, for å ikke slite meg helt ut...

 

Masse lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :o)

 

Det er så interessant å prate med deg :-) Jeg kjenner meg så godt igjen i beskrivelsene dine. Jeg har blitt litt flinkere til å sette grenser for meg selv etterhvert. Kan være min egen verste fiende og kan jobbe så mye at jeg blir utbrendt. Men blir jo ikke glad av det heller. Har funnet ut at jeg har det best når jeg jobber en del ekstra, men likevel har tid og overskudd til familie og venner. Alt i balanse er tingen for meg. Tok alltid på meg alt og visste ikke hvordan man sa nei. Det har jeg blitt mye flinkere til. Er fortsatt den som ordner opp i det du kaller de "usynlige" tingene som ofte må gjøres for at alt skal skli lettere, men som man ikke nødvendigvis blir helt av å bruke tid på.

 

Tror nok du har rett i det med at fostrene også er utrolig tøffe. Men jeg blir liksom litt bekymret av meg også ved tanken på å kunne miste. Så jeg tenker også her på den gyldne middelvei. Prøver å lytte litt til kroppen min, samtidig som jeg også presser meg litt selv om formen er slett.

 

Håper vi får følge hverandre hele veien til mål :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk enda en gang for et fint svar! Nå er det straks på tide å komme seg til jobb, og jeg skal virkelig tenke over hvordan jeg kan få til det vi snakker om her. Uten å "le det bort" etterpå eller glatte over i redsel for at det skal ha vært provoserende. En gyllen middelvei, ja - og litt mer fritid. Det går vi for!

Hvor bor du i landet da, LuLu, vi ender vel ikke opp på samme sykehus eller noe sånt? Jeg bor rett utenfor Oslo. I og med at dette blir keisersnitt, kan det hende jeg ender opp på Rikshospitalet der jeg har noen kontakter, ellers sokner jeg egentlig til Ahus. Ha en god dag da, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, Hypatia!

Hvordan er formen i dag?

Bor rett utenfor Oslo jeg også, og sokner til Ahus. Men har Rikshospitalet som førstevalg. he he..så kanskje vi faktisk ender opp på samme sykehus :o) Hadde vært funny :o)

 

Ble glad for at du vil prøve å ta det litt mer med ro. Ikke meningen å bry meg, bare føler på meg at du er en som står skikkelig på og setter deg selv sist i køen. Vi jenter kan ha en tendens til det av og til. Og så vil jeg jo så gjerne at det skal gå bra med spiren din i magen. He he..typisk meg å si det til andre, men er jeg flink til det selv, kanskje ??? Har lovet meg selv at jeg skal være flinkere til det denne gangen.

 

Den gyldne middelvei skal føre til en gylden halvmeter.. ;-)

Håper du får en fin dag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...