Gå til innhold

noen som har blitt spådd av nanninatt og firefly`?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja ikke lett å vite hva man skal tro, man må vel ta det m ei klype salt som man sier, men det var veldig morro at d stemte da:) jeg er kjempelykkelig, hadde en sa i begynnelsen av juli og trodde aldri d skulle klaffe så fort igjen. Nattinatt sa jeg får en gutt, mens firefly sa ei jente, så det blir jo spennende og se hvem som har rett!!!

Hilsen

Annonse

anbefaler firefly, ble nettopp spådd.

jeg spurte henne om når jeg ble gravid med nr 3, hvilket kjønn det ble, om hun så hvilket kjønn jeg hadde på mine to barn fra før, og hvor mange barn jeg fikk.

hun svarte at hun trode jeg ble gravid snart ( oktober), og at jeg hadde to gutter fra før, får jente nå, og gutt om noen år, totalt 4 barn.

jeg har to gutter, ønsker meg 4 barn, så det var mye som stemte:-)

morsomt å se om det stemmer med de to neste barna;-)

Nattinatt spådde spire med en gutt i nov. Firefly har spådd meg flere ganger, og hun sa jeg var gravid innen oktober! Hun sa også at jeg kom til å få 5!!! barn. Altså 3 til. herregud, jeg som er 34 1/2 år. hi hi. Hun sa også at jeg og sambo kom til å få maaange år sammen men at sambo ikke tenker på gifting og sånt. Det siste stemmer. Blir spennende å se da.

Har blitt spådd flere ganger...1. gang ble jeg spådd gravid juli neste år og for en liten stund siden ble jeg spådd gravid 08...hehe... Sikkert pga forandringer... 1 gangen så hadde jeg ikke tenkt så mye på skole og nå begynner jeg til uken. så det har noe å si...

Annonse

Jeg har blitt spådd av begge, Nattinatt mente juli og siden jeg ikke ble gravid da så var det rett rundt hjørnet. Firefly lurte på om jeg ikke var gravid nå, men siden jeg tempen ikke har økt ennå så er jeg nok ikke det ennå...

Jeg ble spådd av Nattinatt i går. Jeg testa negativt i går men hun mener det er fordi jeg har testa for tidlig. Brukte QR og ikke morgenurin. Hun får opp at jeg er gravid nå for det.

Hva skal jeg tru????

Jeg slutta på p-pilla for 23 dager siden og ikke fått mensen. Har metall smak i munn og hatt murringe ri magen i over 1 uke nå. Trøtt og slapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...