Sara Rompompei Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Det blir endelig BIM-treff for oss i de indre strøkene også ) Sted: Snackbar'n i Askim (ligger ved jernbaneovergangen i sentrum. Tid: Tirsdag 22/8-2006 kl 12.00 Kommer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diamond Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Det skal jeg prøve å få til, har andre innkjørings dag i barnehagen den dagen også....så må nesten ta det litt på sparket, men gjør så godt jeg kan! Hørtes artig ut iallefall! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Rompompei Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. august 2006 Så koselig diamond! Nå ser det ut til at vi ihvertfall blir 5! Mange mager i området her som bimmer ) Gleder meg til å møte deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diamond Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 5st så langt ja, ikke dårlig! =) Hadde ei venninne som også kunne tenkt seg å joine, men jobb vettu...derfor er det jo slettes ikke så værst me 5, for er jo sikkert fler som jobber i den tida. Var i sentrum idag, og helt rått egentlig hvor mange som strutter her i byen! =@) Nok et bra bim år ja, super kos!!! Gleder meg til å treffe deg også, + de andre og selvfølgelig! ;o) Hvor gammel er du forresten, og hvor langt på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sara Rompompei Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2006 Hei Diamond Sorry at jeg svarer deg så seint ) Jeg er 36 år og er i uke 28, har 2 barn fra før på 5 og 8. Det blir KS i midten av november. Blir spennende å se hvor mange vi blir i morgen da ) Kan jo ha kveldstreff neste gang så det blir lettere for flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå