Tredjegull Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Jeg lurer på om du kan spå meg igjen. Sist du spådde meg sa du at det var en mulighet for at jeg var gravid nå, men det var ikke tilfellet... Kan du se når jeg blir det? Og isåfall hva ser du i forhold til kjønn, svangerskap og fødsel? Jeg er født 6/6-74 Mvh
Elastica Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Hei, hei:-) Noe av det som er vanskeligst er å spå i tid. Dvs. akkurat NÅR det klaffer. Det er mye lettere å si om det kommer til å skje.... Noen ganger kan en også kanskje være på veg til å bli gravid, men at det liksom ikke fester seg da... Ikke godt å si... Håper hvert fall at alle som prøver hardt med å bli gravid ikke tar spådommene så alvorlig at man blir skuffet dersom det ikke stemmer....For det kan være vanskelig å få de rette energier over nett, hvis du forstår.:-) Jeg er lei for at det ikke klaffet for dere nå. Det kan se ut som om det ligger litt lengre unna nå -kan ikke helt forklare hvirfor. Får opp første halvdel av 07, Får faktisk opp både gutt og jente, så enten er jeg altfor trøtt i hodet no eller så kan det bli tvillinger....Du får dytte på meg seinere:-) Klem
Tredjegull Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2006 Tusen takk for svar igjen:-) Du spådde meg gravid med tvillinger forrige gang også... Men tiden får vise hva som skjer:-) Ønsker deg alt godt videre! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå