TM2006 Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Heisann. Jeg går over i BIMs uke 18 på fredag. Magen begynner å vises, ikke oppblåst lenger, kvalmen har gått over for lenge siden, nå er det kun noen dager i ny og ne.... men strever litt med brekninger om morgenen. Ellers er jeg sykemeldt en mnd nå. Har en del arrdannelser i livmoren pga fjerning av eggleder (exu) rett før jeg ble gravid, ikke farlig for babyen da heldigvis, bare litt ubehagelig for meg. Kjenner jeg gleder meg mer og mer over graviditeten for hver dag som går.. også gleder jeg meg såååååååååå til å kjenne liv inni der!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det skal bli stas!!! Skal på UL neste torsdag og pappaen gleder seg som en unge..he he.. :0)
Anjamor Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Hei du. Gikk over til bims uke 18 i går. Skal på ul neste torsdag jeg også. Det blir spennede. Hvor er du i fra? Det værste har gitt seg her også. Bare litt vondt for å gå når jeg har vært i ro.... Klem
Gjest Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Heisann går over til uke 18 på fredag også. Her faktisk termin den 26/1. Jeg har det bra, jeg ))
LisaColli Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 jeg er 18+1 i dag! magen vises godt nå kvalmen har egentlig vært borte lenge, men helt plutselig kommer den igjen noen ganger.. skal på ultralyd på fredag vi, bare 2 dager igjen:) gleder oss veldig mye, og håper alt er som det skal være! blir nok en liten baby-shopping-tur etterpå tenker jeg:)))
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Jeg er 18+1 i dag (tror jeg) og magen har begynt å vises nå - selv om det fortsatt er litt vanskelig å avgjøre om det er "rester" fra førstemann hehe... Kvalmen er her fortsatt (spydd to ganger i dag), men det er ingen overraskelse ettersom jeg var kvalm stort sett hele veien gjennom forrige svangerskap også. Skal på andre ordentlige kontroll i morgen, så da får jeg se hvor mye ned jeg har gått i vekt. Var på UL for halvannen uke siden og jordmor tror vi venter en liten jente denne gangen, så da får vi en av hver )
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 jeg er i BiM uke 18 nå. Men jeg har enda ikke kjent noe liv...tror jeg... Første svangerskap,men føler liksom at det er litt unaturlig at jeg ikke har merket noe enda. Bortsett ifra at magen vokser da.
rødhette* Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 Jeg er 18+4 nå.. Var på ul idag, og fikk flytta termin 2 dager. Alt stod bra til med den lille i magen, og alt står bra til med mammaen Magen vokser sakte men sikkert, og formen er fin som bare det. Merker jeg blir fortere sliten, bare..
Gjest Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 Hei! Jeg er i Bim sin 18 uke (17+2). Går bare bra her, har endel strekninger i livmorbåndene som har en tendens til å gjøre ganske så vondt til tider! Har ikke hatt spesielt med plager, heldigvis, ikke spydd en eneste gang. Har endel hodeverk, men det skal jeg leve med.=) Dette er vår første så vi gleder oss noe helt enormt! Skal på UL på fredag, så det blir spennedes å se om det er en eller to, gutt eller jente. Hehe, mora mi som har satt meg på ideen at det kanskje er tvillinger vi venter, for hun synst jeg var blitt så stor så fort.. Tror det holder med en jeg, men men, ser det på fredag=)=)
4skatter Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Hei, jeg er 17+3, 18. uke på BIM, og formen er mye bedre, men er sykemeldt100% nå, ufrivillig, pga at jeg har hatt en del kynnere, og blodtrykket erpå vei opp, hadde svangerskapsforgiftning i første svangerskap... Så legen vil ikke at jeg skal stresse med jobben.... Jeg er ikke enig, men de vet vel best... Skal på ordinær UL på fredag i Fredrikstad, gleder meg masse, håper hun tar seg tiden til å se hvilket kjønn det er...
tutta77 Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 Hei.. jeg er 18 uker på bim (17+4) sann passe i form.. føler meg sliten, men det er vell normalt. Skal på ul på buskerud til torsdag. gleder oss masse.. dette er nr 2 men kjenner ikke liv ennå... hørt hjertelyden og den lå på 140... så kanskje det er en gutt inni her vi har jente fra før...
holabalola Skrevet 16. august 2006 #11 Skrevet 16. august 2006 Heisann. Jeg er i uke 18 og formen er fin. Bortsett fra en forkjølelse som har satt seg i tett nese. Forrige gang var jeg tett i nesen de siste 4 månedene, og det ga seg samme kveld som frøkna ble født!! Vi skal på UL på tirsdag, gleder oss veldig. Jeg har allerede blitt nærmere kjent med krabaten inni magen. Det er særlig mye liv på kveldstid, som akkurat nå!!! Synes tiden går litt sakte akkurat nå, men forsøker å ikke tenke på at det er noen måneder igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå