Gå til innhold

April: JEG HAR FÅTT JOBB!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig! Ringte med en barnehage istad og de tilbudte meg et vikariat, med mulig forlengelse!

Nå slipper jeg å være hjemme lenger! :o)

De ville gi meg en prøveuke, så på mandag skal jeg møte opp, og jobber 1 uke først!

Til dere andre som jobber i bhg: Er det noe jeg absolutt trenger i starten? Jeg har ganske dårlig med ute klær, burde jeg ordne meg det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER!! Det var jo moro! Det gikk jo igrunn fort, det? Hehe.. tror ikke du trenger noe spes til første uka, men når vinteren nærmer seg... Ja, ikke vet jeg, jobber ikke i barnehage selv..hehe.. LYKKE TIL på mandag, da!

Skrevet

Gratulerer med jobb. Lykke til med alt! ;)

Skrevet

Gratulerere så mye med jobb. Lykke til : )

Skrevet

Så flott!! Gratulerer så mye!! :o)

Jeg jobber i bhg, og vil si at det eneste du trenger nå er vanlige klær og tøfler/innesko, men det kan være greit å ha et sett med regnklær hengende itilfelle regn! Ellers trenger du en god dress men det håper jeg det blir leeeenge til vi skal få bruk for, hehehe... ;o)))

Lykke til på mandag! :o)

Skrevet

GRATTIS........så bra da....jeg har nettopp beg i jobb og jeg må innrømme at det er litt travelt he he men det er en overgangsperiode. Er det 100%???? Lykke til da....

klem

Skrevet

Gratulerer med ny jobb!!! :-)

Og JAAAAA!!!!! Du må kjøpe/skaffe deg uteklær; regnklær OG vinterklær, for i bhg er me ute i all slags vær, og det er utruleg irriterande med folk som ikkje har med seg ordentlege klær... :)

Tøfler kan vere greit, elles treng du ikkje noko spesielt trur eg. Men uteklær må du ha!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...