Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er så mange som vet hvordan babyen ligger før uke 36. Trodde ikke det ble sjekket før på 36-ukerskontrollen jeg. Jordmor har i alle fall ikke sjekket det hos meg ennå (33+6).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sjekket hos meg heller. Skal til JM i uke 37, og da skulle hun sjekke det sa hun. Tror egentlig ikke det er vanlig før. Ikke helt vitsi heller, for babyen kan jo godt snu seg igjen i uke 33 feks. Men i uke 36-37 blir den som oftest liggende i den stillingen til fødsel..

Skrevet

De sjekket leiet på meg i uke 31 og uke 35... så tydeligvis ganske tidlig. Babyen har snudd seg etter dette, da..

Skrevet

når eg har vært på mine kontroller har jordmoren alltid kjent etter på magen hvor stort barnet ca er og hvordan det ligger.... så det kommer vel an på din jordmor... Min lille gutt har ivertfall lagt seg til rette med hodet ned evig lenge..:)

Skrevet

Takk for svar:-)

Nei, har tenkt at det er liten vits å sjekke ennå jeg også, for her snur h*n jo på seg titt og ofte, så hele magen kjennes som den vrenges... Men hadde bare vært litt gøy å vite - for jeg kjenner ikke selv forskjell på hode og rumpe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...