nr.2 i februar Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 var på min første svangerskapskontroll hos legen i dag, slapp GU siden jeg hadde tatt celleprøve ganske nylig. Fikk høre hjertelyden til knøttet, så må vet jeg liksom at det faktisk er liv der inne:-) Er forresten 14+3 i dag, så er vel ganske sent ute med første kontroll jeg da,men;-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Koselig å høre hjertelyden til den lille.Fikk høre den første gang da jeg var 9+4 og det var helt topp.Synes nok at du var litt sent ute med første kontroll ja,jeg hadde vært på to kontroller da jeg var så langt som det er du er nå.
lnamor høygravid!!!!!!! Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Jeg hadde første kontroll på tirsdag, og hadde visst både urinveisinfeksjon, veldig lavt blodtrykk og blodprosent, samt lavt blodsukker. Han prøvde ikke engang å finne hjertelyd, tror ikke helt han vet hvor han skal sette apperatet... Målte legen magen din? Han gjorde ikke det med meg, husker ikke om det er vanlig så tidlig... Ellers så det meste bra ut, MEN et lite spørsmål: De sendte inn (en heller grumsete) urinprøve til sykehuset for kontroll om det var noe bakteriologisk. Hva kan det bety? Ble litt stressa, men var så vekksurret at jeg ikke fikk spurt. Er 14+2, jeg... Kjekt med februarbabyer!
nr.2 i februar Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2006 han kjente bare på magen, målte den ikke. Før han satte på apparatet, sa han at det ikke var lett å finne hjertelyd så tidlig, men han fant det med en gang hos meg:) Synd han ikke prøvde en gang.. urinprøven er nok ingenting å bekymre seg for, min urinprøve måtte også til dyrking for å se om det var bakterier tilstede. Jeg fikk beskjed om å ringe i morgen for svar, det "verste" som kan skje er at vi må ta medisin mot blærekatarr, sa hun damen til meg i allefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå