Gå til innhold

Spørsmål til jenter med forliggende morkake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har opplevd spotting i første trimester? Har nemlig spottet 8 dager på rad nå, er 7+6 i dag 16/8. Har ikke hatt noen ordentlige blødninger, men har hatt noen tak i magen, og har endel korsryggsmerter. Tror ikke jeg har spontanabortert.

Hilsen Snulla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende morkaka de ligge litt langt nede, og dermed tåler litt lite. Dette har eg hørt kan føre til at den blør litt, men at den mest sannsynlig flytter seg oppover etterhvert.

Skrevet

Husk også at slimhinnene dine gjerne er litt mer skjøre nå under graviditeten, og at blodet er tynnere. Dette gjør at man blør lettere også fra slimhinner. Lykke til :)

Skrevet

Hei hei!

Denne beskrivelsen hørtes veldig kjennt ut for meg. Jeg spotta også litt i 1 trimester, noe som gikk over da jeg kom til 12. uke. Jeg hadde også forranliggende morkake, noe som retta seg seinere i svangerskapet. Jeg hadde en del "stikkinger" i magen, og en del vondt i halebeinet.

Dette var etter at jeg hadde hatt to spontanaborter. Og nå sitter jeg her og ser på verdens nydeligste tulle som smiler til mamman sin. 9 uker gammel.

Skrevet

hei

jeg har ei morkake som ligger langt nede og ned mot livmorapning og har hatt to sma blodninger i uke 11 og 13.

fikk ogsa to styrtblodninger i uke 15 og 17 og har blodd litt siden da og er i uke 21 i dag.

jeg haper pa at morkaka vil flytte seg oppover ettervert og at jeg slutter a blo for det er ganske slitsomt i legden a ga slik og man kan ikke gjore de tingene man har lyst til fordi man ma holde seg mest mulig i ro og ikke ga sa mye.

jeg kjenner masse liv na sa det er litt tryggere a vite at det er liv der inne enn for nar jeg ikke kjente noe.

men det kan jo vare mange grunner for du blor i svangerskapen sa jeg ville ha oppsokt lege for a undersoke hvorfor du blor.

lykke til videre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...