Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei! Da kom vi hit på samme dag da! Vi får ikke gi opp håpet! Er visst ikke unormalt å slite et par år.

Jeg har også sjekka meg, og alt er ok. Men de er litt verre å få sambo til å ta en sædtest, men jeg har da heller ikke nevnt det for han. Tenkte å prøve en sånn baby- start hjemmesædtest. Har dere prøvd det.

Kan også fortelle at jeg har en venninne som prøvde i to år etter naturmetoden og fikk det til da (har termin NÅ), og min beste venninne klarte det etter 6 prøverørsforsøk.... Og hun koser seg nå med sin tremåneder gamle guttebaby. Så da sier jeg bare at det er håp for oss andre også.

Har du forresten prøvd noen kjerringråd? Selv testa jeg hostesaft og Dong Quai, bena høyt osv. det første halvåret, men nå tar jeg ting bare som de kommer!

ja er her jeg også men blir sliten åv å prøve så mye..denne pp prøvde vi pree seed og bena høyt.. men tviler på at det gikk, hadde sex fre og lør og det skal visst ikke være bra nårmannen har dårlig sæd. si til mannen din at du vil han skal sjekke seg gy hendviser han vettu .)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...