Gå til innhold

mummy five- oppmuntringsklem til deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du

Jeg fulgte med på den laaaaaaaange tråden, og ser at den nye i dag kan bli samme greia. Synd at disse anonyme hele tiden skal måtte komme brekende med budskapet, når alt du (akkurat i denne anledningen) ønsket var en tråd uten anonym forurensing.

Det må kunne gå an å la være så si meningen sin om enkelte ting, se an hva HI ønsker med tråden. Har feks holdt meg langt unna trådene om omskjæring av gutter, for føler at jeg ikke har noe positivt eller konstruktivt å komme med, hadde derfor fort blitt tåpelig svar om jeg hadde svart.

Men nok om det. Sender deg en god klem, tror du trenger det i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest røyketråden, men ville også gi deg en klem : ) Er sikker på at oppmuntring hjelper 1000 ganger mer enn kritikk så det så !!!! Slutta tidlig i svangerskapet, men merket at jeg slet mer denne gang enn da jeg var 16 og gravid.. Tegn på at det blir vanskeligere med årene, derfor tør jeg ikke begynne å røyke igjen.. Kanskje jeg aldri klarer å slutte neste gang...!

Lykke til, er sikker på at du blir en god mor til tross for uvanen din..! : )

Skrevet

Heia mummy five, maaaaaaaange oppmuntringsklemmer til deg, du har trappet ned røykingen din. Du er sååååå flink!

Nå forgifter og skader du bare babyen din bittelitt, istedet for kjempe masse!

Skrevet

IDIOT !

Skrevet

IDIOT?

Røyke masse = forgifte masse

Røyke litt = forgifte litt,

for de som ikke røyker, synes jeg dette er en fin oppmuntring, så ikke bruk slike stygge ord. Tåler dere ikke sannheten kanskje? Den svir nok litt når man vet at man skadeer ungen.

Bruk heller sinne deres til å forbedre viljestyrken.

:-)

Skrevet

Oppfatter det anonyme innlegget som ironi jeg.. Hvorfor ellers være anonym ??!??

Skrevet

Idiot fordi du er anonym:) Bruk heller nicket ditt, det pleier å provosere folk litt mindre.

Skrevet

At det går an!!! Ikke rart det er krig!!!

STOR KLEM til mummy five.

Hilsen en som røyker og som jobber bedre med ros en kritikk. Stå på alle røykere - kanskje vi en dag klarer å slutte helt.

Sånn - da har jeg gjort meg ferdig med å lese om disse røykedebattene. Klem også til alle røykere - STÅ PÅ!

Skrevet

Hvorfor er man idiot når man velger å være anonym? Meningen med innlegget er da ikke hverken mer eller mindre verdt av den grunn?

Skrevet

Nei, ikke rart det er krig her i verden. Disse røykerne er jo så sinna og sensitive og proppfulle av ekle hormoner...

Skrevet

BN78

Dette tok jo av... Prøvde å lage hyggelig innlegg til mummy five, og egentlig ingen andre enn henne, derav tittel..

Jeg må innrømme at jeg mister respekten for sterke meninger gjemt bak anonym-knappen, og sånn er jeg enten jeg er gravid og full av hormoner eller ikke.

Jeg for min del avslutter tråden her, håper mummy five ikke ser denne tråden, det var ikke min intensjon å gjøre det verre for henne.

Hvis det skulle herske noe tvil, jeg er ikke hormonell gravid og røykende, men lykkelig eks-røyker:), som vet at oppmuntring funker.

Skrevet

Takk for den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...