Gjest Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Innimellom de siste dagene så er det en sånn følelse nederst på venstre side som liksom føles litt dunk dunk.. men hvis det er spark så skulle jeg vel vært litt mer sikker kanskje... kjente det når jeg la meg her om dagen også.. så har kun kjent det mandag og nå i dag.. er 16+4 ( sikkert noe mindre etter UL men) Det er jo litt tidlig... hm.. usikker jeg..
Gjest Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Som leamus kjennes mine... Jeg vet når jeg lurer på om det er spark, da er det som regel spark... Leamus er regelmessig, det er ikke spark. jeg kjenner mye og er 17+5.
selfangerkjerringa Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 de første sparkene kjennes ut som en har svelget sardiner
LisaColli Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 noen ganger før jeg hadde kjent spark, lurte jeg på "var dette et spark? eller var det bare magen min?" men den dagen jeg kjente spark, da visste jeg bare at det var det jeg kjente:) var forøvrig ca 15+et eller annet da. det kjennes litt ut som en boble som sprekker, eller en fisk som spreller, vanskelig å forklare:P hihi:)
Hanne og jentungen Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Og etterhvert som om man er et levende akvarium for ville makrell...)
Abracadabra Skrevet 16. august 2006 #7 Skrevet 16. august 2006 jeg leste et sted at det kjentes ut som en liten gullfisk slo med finnene inni magen, og det passet bra på meg! min tante sa at det kjentes ut som om en liten kattunge dyttet forsiktig på henne med poten sin, hehe...mange forskjellige beskrivelser gitt! nå kjennes det ut som om jeg har en liten Riverdance-fanatiker inni der til tider, hehe...men jeg er i uke 26 nå, så det er vel normalt tenkje eg...
selfangerkjerringa Skrevet 16. august 2006 #8 Skrevet 16. august 2006 hehehe foreløpig har de bare vokst til småsei hos meg. Men det tar vel ikke mange ukene før det har nådd makrell-fasen antar jeg!
Hanne og jentungen Skrevet 16. august 2006 #9 Skrevet 16. august 2006 Makrell-fasen har vart leeenge her nå. Vet ikke helt hva jeg skal kalle den neste fasen?
Annette m/jenteengel & Sander Skrevet 16. august 2006 #10 Skrevet 16. august 2006 He he, ka-ping sin forklaring var ganske god. Sånn følte jeg det også. Litt som om noe som åler seg rundt inni der. Og små "dump" i ny og ne! Da jeg gikk gravid med jenta mi begynte jeg å kjenne liv i uke 16. Denne gangen kjente jeg det i uke 14. Så noen kjenner det tidlig, andre seinere. Så det er nok bebisen din du kjenner ) Kos deg fremover med masse bevegelser og spark! Kjempe herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå