Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Han slutter å røyke siden terminen min nærmer seg drastisk(veldig fornøyd med det!) .. og har vært flink og holdt opp i fire dager. Men stakkaren lå våken i nesten en halvtime i går før han sovnet..det klødde sånn i halsen og han måtte svelge så masse og da ble han full av luft i magen.. IKKE det lureste å ligge og sutre over ved siden av en høygravid dame som har pustevansker, vondt i ryggen, bekkenløsning, halsbrann, atomsprenging i magen, tissing hvert kvarter, hovne ømme bein, kynnere og fullt av hormoner!!! Men etter min utblåsning så syntes jeg nesten synd på han )
Dibber Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 Ikke lett å være mann alltid! Og så røykeslutt på toppen av det hele, det er flott gjort av han! Du skal rose han for det initiativet. Men vi har lov å blåse ut av og til, spesielt med kroppen proppfull av hormoner! Alt er glemt når nurket er ute:-) Lykke til:-)
Leod Skrevet 16. august 2006 #3 Skrevet 16. august 2006 Hehe..utrolig bra å ligge og sutre over luft i magen ved siden av en fødeklar dame =) Spørs om han ville bytta luft og røykehormoner mot dine plager!
Dibber Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 Litt morsomt... Mannen min klagde over vondt i armen sin etter siste fødsel. Jeg hadde klepet han hardt under riene! Stakkars stakkars!!! Men det var heldigvis bare på tull han sa det da...
Gjest Skrevet 16. august 2006 #5 Skrevet 16. august 2006 Skjønner hva du mener, men all ære til mannen din! Si til ham at vi synes han gjør en fantastisk ting når han prøver å slutte! Etter et par uker kommer han til å føle mindre sug og snart kan han være stolt ikke-røyker og pappa! Flott gjort! Hurra!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #6 Skrevet 16. august 2006 Absolutt all ære til mannen min!! Han er flink og får høre det! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå