Gå til innhold

Stakkars stakkars mannen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han slutter å røyke siden terminen min nærmer seg drastisk(veldig fornøyd med det!) .. og har vært flink og holdt opp i fire dager. Men stakkaren lå våken i nesten en halvtime i går før han sovnet..det klødde sånn i halsen og han måtte svelge så masse og da ble han full av luft i magen.. IKKE det lureste å ligge og sutre over ved siden av en høygravid dame som har pustevansker, vondt i ryggen, bekkenløsning, halsbrann, atomsprenging i magen, tissing hvert kvarter, hovne ømme bein, kynnere og fullt av hormoner!!! Men etter min utblåsning så syntes jeg nesten synd på han :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lett å være mann alltid! Og så røykeslutt på toppen av det hele, det er flott gjort av han! Du skal rose han for det initiativet.

Men vi har lov å blåse ut av og til, spesielt med kroppen proppfull av hormoner! Alt er glemt når nurket er ute:-)

Lykke til:-)

Skrevet

Hehe..utrolig bra å ligge og sutre over luft i magen ved siden av en fødeklar dame =) Spørs om han ville bytta luft og røykehormoner mot dine plager!

Skrevet

Litt morsomt... Mannen min klagde over vondt i armen sin etter siste fødsel. Jeg hadde klepet han hardt under riene! Stakkars stakkars!!! Men det var heldigvis bare på tull han sa det da...

Skrevet

Skjønner hva du mener, men all ære til mannen din! Si til ham at vi synes han gjør en fantastisk ting når han prøver å slutte! Etter et par uker kommer han til å føle mindre sug og snart kan han være stolt ikke-røyker og pappa! Flott gjort! Hurra!

Skrevet

Absolutt all ære til mannen min!! Han er flink og får høre det!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...