Gå til innhold

Hvor gamle er dere, fødeplass?? ++

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er 24 år, og går inn i uke 20 om to-tre dager...min samboer/forlovede er 25 (snart 26)...venter gutt og har termin 10.januar. Skal føde i drammen. Har en gutt på 19 mnd som er født 14.januar, så jeg kunne tenke meg å "bomme" på den datoen nå...hadde jo vært greit om de fikk hver sin bursdag... :)

Jeg er 25 år og kommer fra Rena. Jeg giftet meg i fjor med min drømme mann den 6 august.Han heter Erlend og er 30 år. Vi har termin 16. Januar og mannen min håper veldig på at babyen kommer den 14. Januar på hans bursdag. Han synes det må være verdens beste bursdagspresang. Vi er midtveis i uke 19 og skal på rutineultralyd i morgen. Skal føde på Elverum sykehus hvis alt går etter planen.

Mannen min har et barn fra før, hun er 4 år og gleder seg veldig til å bli storesøster.

Hei!

Jeg er 30 år gammel, er 18+1 i dag. Jeg er gift og mannen min er 29 år gammel. Vi har en gutt fra før født 25. juli 2005, og jeg har termin ca 18. januar og skal føde på Riksen... Så Christina*VenterGutt=)10/1-07* kanskje vi treffes på barselsavdelingen? Jeg er forresten med på Stork-prosjektet - er du?

Hei,

Jeg er 24 år og går nå i uke 19. Samber er 25 år. Vi har en datter fra før på 2 år og gleder oss veldig til nr to kommer!! Vi har fått fødeplass på Ullevål og i følge ultralyd venter vi en liten jente til, den 19 januar.

Annonse

Hei

Jeg er 29 år og går inn i min 19 uke. Har ul på mandag og da tror jeg terminen blir flyttet fra 19. januar. Er godt gift med min kjære på 31 år. Har vært sammen i 12 år, gift i 4. Vi har fødeplass på Ullevål. Av en eller annen grunn tror jeg det blir gutt men hjertefrekvensen hos jordmor var på 150 (som skal være jente frekvens). Blir spennende på mandag!

jeg er 20 år, og er i uke 18! har termin 18 januar, foreløpig:) er samboer med verdens skjønneste gutt på 23 år:)) dette er vår første, som vi gleder oss veldig til kommer! skal på ultralyd i morgen, og håper alt er som det skal, og at vi kanskje får en liten aning om hvem som hopper på blæra mi om natta, og sparker meg i nyrene mens jeg spiser middag :P hehehe :P

Jeg og forloveden er 23 år. Jeg har en sønn på 2 år fra før,og nå venter vi vårt første felles barn. Foreløpig termin er 23.januar,er 17+6 i dag,men venter på UL om 5 dager,det blir spennende.Skal føde på st.olavs.

Hei.

Jeg og mannen er 28 år og venter første fellese barn 2 januar;) Vi er gift på tredje året og holder til i Trondheim. Jeg er har ei datter på 9 fra før og hun gleder seg veeeeeeeeeeeeeeldig til å bli STORE søster for denne gutten;) Vi skal føde på St.Olavs hvis alt går etter planen;)

Annonse

KIRKENES SYKEHUS(finnmark)

blir min fødeplass å beregnet termin e 21 januar :)

æ e 25 år og min kjære e 23 år,vi har vært sammen i 5år.ingen av oss har barn fra før.

skal på ny UL 6 sept,da vil vi spørr om kjønnet også:D

-Flere fra mitt distrikt her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...