Gå til innhold

Skinnpose e.l. til å ha i bilsetet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det fins skinnpose e.l. til å ha på bebisen når den ligger i bilsetet, noen som har noen erfaringer med det? Hva gjør man hvis man ikke har det, tar på vinterdress og legger dyne utenpå? Vi har ganske gammel bil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurt å sette på motoren en liten stund før du bærer babyen ut, hvis det er på det kaldeste.

Du trenger ikke skinnpose i bilen, ihvertfall ikke hvis bilen har varmeapparat - det blir som hvis du skulle kjøprt rundt med scooterdress inne i bilen, altfor varmt.

Vi har kjøpt en sånn "kjørepose" , dvs som en sovepose med armer, og hull til 5-punktselen, så vi slipper å kle av og på babyen så voldsomt hvis han sover.

Skrevet

Heisann!!! den "posen" hørtes kjempe kjekk ut :o) hvor får man kjøpt sånn????

Skrevet

jeg skal få en slik pose/teppe når jeg har født. Ei venninne av meg jobber sammen med ei som syr slike som passer til selene i bilsete:o)

Hun reiser visstnok til scotland for å få tak i dette stoffet...

Skrevet

Kjøpte min på La Redoute-katalogen ! Tror den kostet litt over 100,-

Skrevet

Vi har en ganske ny bil, så vi trenger ikke en sånn pose (har aldri hørt om det heller...) Vi tar på babyen dress. Har ett pledd om det skulle bli veldig kaldt ute, hvis vi skal bære babyen frem og tilbake, besøk osv.

Skrevet

Jeg strikka en kjøredress da jeg gikk gravid med gutten som nå er 2 1/ 2, og den er skikkelig behagelig. Jeg kan IKKE å strikke egentlig, men det var bare å strikke rundt og rundt, og halve rundt på toppen. (Som hette) Det er det ENESTE jeg noen gang har strikka ferdig, så jeg er utrolig stolt! :-)

Skrevet

Hei!!

Nøstebarn på Sagene har flotte skinnunderlag til bilstol. Da holder den lille seg varm i stompen selv om det er kaldt, og du setter bebisen rett i bilen. Du kan også kjøpe den på nett. Sjekk nostebarn.no! Har du i tillegg et lite pledd i bilen er du sikret...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...