Gå til innhold

At jeg ikke kan lære!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Er ikke på symptomjakt denna måneden,men merker jo forandringer i kroppen selv om en ikke leter da. Sist pp hadde jeg en del murringer og sånn rett etter EL,og denna gangen har jeg masse bobling og luft som rumler rundt nederst i magen. Og hva har jeg gjort???? jo,jeg har spist melkesjokolade hver dag de siste 3 dagene,og jeg tåler ikke melk! Åssen skal jeg klare å skille grav.symptomer og bare allergi? Lova jo meg selv å holde meg unna alle melkeprodukter denna gangen! Gjorde en lignende tabbe med iskrem og grøt sist gang,arrrgh,at man aldri lærer!

*dumme jenta*,gj

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5947278-at-jeg-ikke-kan-l%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet! Jeg har vanligvis ikke så sjokolade-dilla,men i enkelte småperioder er det bare så fristende likevel. Er egentlig smågodt/sur lakris-tilhenger, jeg!

Igår kom mannen min hjem fra en bizznizz-dagstur,hadde vært borte hele kvelden,så da hadde han kjøpt meg et deilig stykke med Deli de Luca-sjokkiskake! Fant overraskelsen i kjøleskapet i morges! Jippi! Skal kose meg med den etter trimturen min! Snille mannen!

He, he girls will be girls.. Gud, hvis jeg ikke hadde kunnet spist sjokolade lengre, da hadde jeg dødd....

Men du må passe på deg selv hvis du ikke tåler det! Det fins vel sjokolade for melkeallergikere? Noe annet ville jo være umenneskelig... ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...