Gå til innhold

Da kommer jeg for å bli hos dere!

Anbefalte innlegg

Er godt inne i 12 pp, og er litt lei alle gamle nye spørsmål på "bli gravid", så da har jeg fulgt med litt her og mener det nå er på tide å joine dere!

Selv er jeg 28 år og bor i Vestfold. Har en fantastisk samboer som har en sønn på 16 år ifra før. Elles jobber jeg fulltid med prosjekt/ salg, og prøver å være aktiv med trening. Går turer, jogger og er litt hekta på Pilates. Elles ELSKER jeg å kokkelere, så matprat er jeg gjerne med på. Jeg og samboerne er glade i reiser og nye opplevelser, så vi prøver å få til en tur langt av gårde hver vinter. Om sommeren nyter vi livet i skjærgården. Har desverre ingen husdyr da jobben innebærer mye reising, men skulle gjerne hatt både hund og katt, så vi får se etterhvert.... Om vi skulle være så heldige å få barn og da er mer hjemme...

Elles har jeg hatt en prøvetid som egentli ikke har vært så veldig stressende. Var veldig utolmodig i begynnelsen, men klarer å slappe mer av nå (utrolig nok???). Min beste venninne har akkorat fått en sønn etter mange prøverørsforsøk. Dette gjør at jeg slapper av og tenker at; jaja, sitter ikke spiren før jul, så blir det vel prøverør på oss også...

Nå har det seg slik at jeg og samboern har vært gravide sammen før.... Da hadde vi akkorat blitt sammen og fremtiden litt usikker, så vi valgte å ta abort. Vi har nå 6 gode år bak oss, og man kan ikke angre på det som er gjort eller ugjort. Tvi, tvi, håper og håper noe skjer snart.

Håper ihvertfall at vi kan få det hyggelig her inne og støtte hverandre når dagene blir tunge.

Det var litt om meg damer (og menn?).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5947266-da-kommer-jeg-for-%C3%A5-bli-hos-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen skal du være!

Her kan man få svar på det meste, og trøst og oppmuntring når man måtte trenge det.

Så fint at du presenterte deg, da er det mye lettere å huske deg når vi møtes her igjen.

Jeg er 28 år og bosatt i Sogn og Fjordane. Har en samboer på 34 som jeg har vært sammen med i 6 år. Vi er nå inne i det 4. året som prøvere, med en sa og en ma bak oss. Om det ikke skjer noe denne måneden, sender vi søknad om ivf.

Selv om det er mange hyggelige folk her inne, så håper jeg du slipper å være her så lenge.

Hei hei RitaLita!!

Bare så koselig at du forteller litt om deg selv..Jeg blei litt sånn, oi..her var det mye likt med meg:) Jeg er 27 år, bor i Østfold - er sammen med en kjernekar, som har en sønn fra tidligere - er kjempe glad i å trene, reise og å kokkelere...samt at vi har en valp og to små og to store kattepuser:)

Men super masse lykke til til dere!!

Klem

Ønsker dere selvfølgelig lykke til jeg også!

Litt meir avslappende her inne enn i bli gravid- forumet. Jeg måtte bare kutte det ut i vinter, fordi det var mer stressende enn støttende! Var helt med på forumet til å begynne med, men merker at jeg roer mye mer ned uten... Tror det er mye bedre her inne.

Så kjekt at vi har felles interesser da Giantgirl!

Og til deg ifra Sogn og Fjordane; jeg er selv fra Sunnmøre, men har bodd her nede i over 6 år nå. Savner fjella litt, og da er det greit med et besøk i heimbygda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...