Gå til innhold

Hvordan gjør dere det da? Bare nysgjerrig!

Anbefalte innlegg

Spør i ren nysgerrighet - hva gjør dere sammen med babyene deres om dagene?

Min tulle er snart 3 mnd, og vi synger sammen, jeg spiller litt gitar,vi leser i en pekebok(litt tidlig men jeg vil at hun skal bli glad i bøker hehe) hun ligger på gulvet ,oftest med gymmen sin eller hun sitter i vippestolen, og så sitter hun litt på fanget og koser når hun er trøtt. Så går vi tur, av og til med babybjørnen men mest med vogna. Hun sover vel 3-4 ganger om dagen, gjennmsnittlig. Da sover hun på soffan eller i vogna.

Fortsetter under...

Min er 2 måneder, og vi gjør vel nesten ingenting. Synger litt, og sitter på fanget, går med han, går tur, "prater", leker "fly", trener ryggen på gulvet. Oi, var vist litt likevel. å kvelden ser han på tv med oss. Ligger på brystet, eller "sitter" i sofaen.

Min er også 2 mnd, og vi gjør ikke så mye. Han sover ganske mye, så når han er våken er det gjerne amming og stell, og så blir det mest at vi snakker sammen. Han smiler og svarer og er et riktig sjarmtroll.. :) Sitter også litt i vippestol og ligger under babygymmen en del. Gleder meg til å begynne med pekebøker, vil også ha en som liker bøker.

gutten min er 4 mnd.. vi prater, synger og tuller.. ser på tv (liten tv-slave slik som mamman), ligger på gulvet og ruller og prøver å krabbe :) spiser, sover og steller... tar oss ofte en liten bytur enten til stavanger eller flekkefjord.. det er kos :o) og så triller vi tur i vognen når været tillater det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...