Gå til innhold

Når står du opp om morgenen...?

Anbefalte innlegg

Og spesielt du som er student og ikke har barn fra før?

Nå begynner jeg snart med forelesninger, men de er jo mellom tolv og to, så er liksom ikke helt prekært å komme seg opp når hanen galer!

Har som foreløpig mål å komme meg av gårde med litt over 9-toget, da er jeg på Blindern sånn kvart på ti omtrent, og håper å avansere med en halvtime i løpet av noen uker. Er ferdig med faget 2.oktober, så da er det ikke så farlig lenger, men hadde likt å kunne være litt effektiv akkurat de ukene det står på!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5947181-n%C3%A5r-st%C3%A5r-du-opp-om-morgenen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen dager er jeg oppe når samboeren drar på jobb i 6-7 tiden, mens andre dager kan jeg ligge til 12-1 på dagen;)

Jeg har ikke barn ,,, er heller ikke student ;)

jeg er aktiv sykemeldt å går på jobb noen timer til dagen, men da begynner jeg ikke før i 2-3 tiden,alt etter formen.

Jeg prøver å komme inn i en normal døgnrytme igjen,å ikke sitte oppe halve natten;)

Annonse

Noen dager står jeg opp kl 7, andre dager, som i dag kommer jeg meg ikke opp av senga før 11.30.....

egentlig er jeg A menneske som trives best med å komme meg tidlig opp, men nå går det liksom ikke noen dager.... er stuuuuptrøtt!!! ikke legger jeg meg sent heller, senest 12 stort sett!!!!

i morgen begynner jeg på jobb igjen, så lurer på hvordan det blir ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...