Gå til innhold

Litt ekkelt, men veldig ubehagelig, hjelp!

Anbefalte innlegg

Fikk noen utvendige hemorider i svangerskapet, gikk på salve og piller.

Hadde de fremdelse etter fødsel, ved 6 ukers kontrollen sa jeg at jeg ville ha de bort, han ga meg piller og salve på nytt.

Det hjalp jo ingenting...

Var tilbake etter 4 mnd, da sa bare legen min at dette fikk jeg leve med, og at kirurgiske inngrep fungerer like dårlig som piller/salve.

Han sa også at halvparten av den eldre norske befolkning er plaget til og fra, jeg er da ikke eldre!!!

Orker nesten ikke at mannen min tar i meg lenger, føler meg så ekkel.

Fant ut at jeg bare må leve m det da, men nå 8 mnd etter fødsel, har jeg fått flere, og de er kjempe vonde, gjør vondt å sitte, sove, trene.

Dette har kommet de siste to dagene...

Noen som har hatt det samme og fått bukt m dem, i såfall hvordan?

Velger anonymknappen i dag jeg.

Fortsetter under...

For meg hjalp Alcos Anal, men det tok maaaaaaaaaange uker - 8 ca. Dusjet hver gang jeg hadde vært på do, brukte ikke papir og var flink til å smøre på kremen. Borte vekk er den.

Kjærringråd jeg ikke prøvde var -å klippe opp en oppvaskhanske slik at du har en finger av den, legge i frysen og når den er kald så tar du den på fingeren og dytter hemmoroiden opp i tarmen.

-Legge kålblader i frysen og legge på hemmoroiden.

- Og så vet jeg at flere har brukt Propolis 10% krem (tror jeg den heter) på helsekost og smøre på.

Ja det får jeg prøve...

Har jo hatt de i snart 1 år.

Får bare krysse fingrene for at rådene fungerer på meg:)

Huff blir så deppa:(

Men heggegud i den store sammenhengen, så er det jo bare en bagatell, men en ubehagelig en...

HI

Annonse

jeg fikk et tips her inne om å koke opp et par desiliter vann, og ha i et par ts salt. la dette stå å kjølne, og du tar deretter en bomullsdott eller bomullspad og putter den oppi. klemmer ut noe av vannet og legg den så på anus der hvor hemoroidene er, å la den ligge der en halv time tre-fire ganger til dagen!!! jeg ble kvitt mine da jeg begynte med dette!!!!!!!!!!!!!!!!!! jippi!!!!!!!!!!!!!!!!! "gøy" å gå på do igjen!!! lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...