apollo71 - har fått gutt Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Hei jeg er 35 år søker herved om plass på 1 trimester. Jeg er gift med mann på 41 år, har to barn. Gutt på 5 og jente på 4 år. Mine kvalifikasjoner: Ømme bryster, kjenner ut som jeg har spreng i dem til tider. Kvalme som kommer plutselig over meg og til alle tider av døgnet. Stikk smerter i magen (dra smerter) Og utrolig sårbar. Gråter for absolutt ingen ting. Jeg kan begynne så snart CB viser + tegnet IKM 21 aug. Som referanse kan jeg oppgi Nattinatt som har spådd at jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Hehe. Kan vel egentlig ikke innvilge jeg, mtp at jeg har forlatt første trimester til fordel for det andre. Men søker du generelt på Barnimagen.com, let me be the first to say "velkommen!" Satser fullt på at du er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Håper at du får en positiv test i løpet av helgen / neste uke, og gleder oss til å se deg her inne! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå