Gå til innhold

UKE 34-Jenter skravletråd

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en ny tråd. Finner ikke den forrige. Det merkes på siden at folk har begynt å jobbe igjen, lite aktivitet her. Ja nå lir det mot vinter og jul sier nå jeg. I går var det stapp-mørkt kl 2230. Trøndelag. Huff liker ikke mørketida jeg. hadde jeg bare hatt et lite knøtt i magen jeg kunne strikka litt sokker og diverse til i vinter på kveldene...jaja..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5947046-uke-34-jenter-skravletr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg for min del elsker mørketida:-) Men må si at jeg synes høsten har kommet litt vel kjapt her i Oslo. Har ikke bodd her på høsten og vinteren før,men en av tingene jeg gledet meg til var sommertemperaturer og sol langt uti oktober,men det har jo bare regna og vært under 18 grader i dagesvis nå:-(

Du kan jo begynne å strikke allerede da,Lone34,det kommer jo en liten bebis før eller senere,og da er du allerede godt igang med kolleksjonen!

Enig med deg Lone

Kan liksom ikke begynne å strikke smått før hybelboeren er vel innstallert i magen......

Men DA er det lov. Jeg for min del kommer til å være nervøs denne gangen faktisk, siden jeg mistet i MA for noen uker siden.Men satser på å få et par tidlig UL så jeg kan slappe litt av.

Supert det at vi kan skrive ut gratis strikkeoppskrifter på http://www.garnstudio.com/lang/no/drops_oversikt.php?type=baby

Der er det jo bare å plukke ut og løpe å kjøpe garn - eller kanskje vi kan kjøpe hver sin sau og karve garnet selv så blir ikke ventetiden så lang...he.he

Begynner å bli skikkelig seriøs her nå - merker at det er bare litt over en uke til IKM....:)

sier det samme! tusen takk for siden :) Den er nå lagt til mine favoritter!

Idag var jeg faktisk å kjøpte et gravide-blad.. jeg er så håpløs!! Prøvde å overbevise megselv om at det kanskje var noe spennede for prøvere der, men...

vente, vente, vente

Tror jeg må være litt her inne og inne på ikm uke 35 for nå er jeg ganske så forvirret...kjenner det jobber i eggstokkene, men ikke fått pos når jeg har testet...så enten har el vært før jeg forventet eller så er den treeeeeig!

Annonse

Hohoooo...

Noen våkne?? Jeg kommet på jobb jeg da, sitter og lader opp til å begynne på neste økt!!

Har ikm på mandag ca, og begynner å bli veldig spent nå.. Kjente litt mensaktige murringer i går kveld og bittelitt i dag, så håper ikke det er et dårlig tegn... Og så skal jeg til GU i morgen, så da er det heller ikke noe særlig å ha tr på besøk..

Ha en fin dag da alle!!

Hallois

Sitter med skrivebordet fullt av uåpnet post fra sommerferie - skikkelig spennende..:(

Ja,ja. Det må jo gjøres - så får bare brette opp armene.

Har ikke begynt å "murre" enda jeg, men er blitt litt usikker på IKM nå. alt i fra onsdag til lørdag.....blir spennende etter helgen..

Have a nica day, jenter :)

Au au bekkenet mitt...

Har ikm til uka, men kjenner nå at begynnner å bli sliten i bekkenet, samtidig har det begynt å stikke i brystene..(hadde bekkenløsning med 1 ste)

Har liksom prøvd å koble ut siste uka og ikke tenkt noe på dette her som jeg håper skal skje, men lett er det jo ikke.

Skal på fest til helgen, men får bare koble ut ting og tank, men lell ta det rolig... man vet jo aldri. håper bare ikke det er tankene som spille meg et puss. tankens kraft er jo sterk...det vet vi jo alle...

Håper alle får en strålende dag.

Neste uke er vår uke....

:o)

Annonse

Må bare dytte opp jeg. Dette er min første dag på jobben dette skoleåret. Planleggingsdag heter det. Ja, ferien er snart over og skolen/jobben er i gang igjen. Ingen slipper unna. Puh. Men man må jo kjede seg innimellom for å vite når man har det gøy, ikke sant? Så opp og hopp jenter, neste gang sitter spira til dem som ikke klarte det denne gangen. Vi kan ikke gi opp. Neste fredag tester jeg, hvis det ikke har kommet noen spotting.... hjelpe meg

Kan ikke la denne dette ned på side 2.

Jeg har vært hos legen i dag og jeg fortalte han at jeg kanskje er gravid, men at det ikke har slått ut på test ennå. Han tok en blodprøve som vil vise om jeg er gravid. Kan være vi får svar i morra. Vi reiser til syden på mandag på ikm så det hadde absolutt vært greit å vite på forhånd.

Ja ja dette var bare litt for å halde skravlerådet våres oppe :-)

så snill lege du har som tar blodprøve da!! :) blir spennende å høre! Du får holde oss oppdatert!

Idag var det første ordentlige studiedag for meg, og jeg er helt knust! Sovna under barnetv, og ville egentlig bare gå å legge meg... nå er jenta mi sovna, så da kan jeg vel egentlig bare rusle i seng :)

Dytter litt jeg og. Har akkurat pakket koffertene som vi skal ha med på ferie. Litt deilig å være ferdig med det. Det skal bli så deilig å få komme seg litt bort.

Er litt spent på om vi får resultatet av blodprøven i morra. Jeg skal i hvert fall ringe for å sjekke. Ellers så får jeg bare vente.

Ja ja det begynner å bli seint på natta og det er på tide å finne køya.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...