Gå til innhold

ANg moms og handler på Baby.or.not...

Anbefalte innlegg

Jeg satt å skulle til å handle på Baby or not...men så ser jeg at jeg må betale moms om jeg kjøper varer for over 200 kr.....PROBLEMET er at jeg ønsker to ting som tilsammen blir 204 kr...

Og da er spørsmålet: Må jeg betale moms for alt da eller bare det som er over 200 kr? Skjønner meg ikke på dette!

Takk for svar!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5947032-ang-moms-og-handler-p%C3%A5-babyornot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har handlet der to ganger. Første gang gikk alt helt fint. Tenkte ikke på den 200,- greia. Fikk varene hjem etter to dager.

Neste gangen fikk jeg ingenting på mange dager, så fikk jeg et brev fra tollvesenet, der hadde de tatt stikkprøver på varer sendt fra utlandet,og sett at jeg ikke hadde betalt moms og toll. Måtte kopiere og dokumentere masse greier og så sendte de varen til mitt lokale kontor og så måtte jeg betale ut testene mine der. Det kjøpet gjorde at jeg endte opp med og betale to kroner mer enn på apoteket her. :(

Man kan bestille i to omganger ja.. På billigetester.no anbefaler de å gjøre det, så man slipper moms/toll... Siden man betaler i to omganger regner jeg med at de sender det i to pakker. Hvis ikke så kan du jo bestille en pakke imorgen og (hvis du har tid til det da) :-) Det kan bli ganske dyrt hvis du må fortolle..

Jeg måtte nettopp betale 292 kr i toll for kanonkuren og pre seed.. :-((( Så ble litt dyrere enn jeg hadde regnet med ja..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...