Gå til innhold

Eggløsningstest etter SA

Maiflow

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nettopp hatt en SA etter 6 uker. Min 4. SA, men har født en vakker jente etter 3 SA så jeg føler meg heldig!

Det vi ønsker nå er nr 2. Men det gikk altså dårlig da jeg begynte å blø 6. august. Har akkurat sluttet å blø etter kraftige blødninger, og alt er nå renset ut.

Har aldri forsøkt eggløsningstester før, men har kjøpt en nå. Tenkte jeg bare skulle prøve en gang i dag tidlig, og til min store forbauselse slo den ut allerede på eggløsning! Det er vel da 10 dager etter første blødningsdag i SA! Jeg vet jeg er fruktbar, for jeg ble raskt gravid etter jeg tok ut hormonspiral - med en gang faktisk. Og nå virker det som jeg bare kan kjøre på igjen med å bli gravid...

Spørsmålet mitt er: kan det være at utslaget på eggløsningstesten kommer av hormoner etter SA? Eller er det ikke mulig å virke inn på eggløsningstest med hcg? Har jeg eggløsning allerede?

Noen som har formeninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Det kan være eggløsning! Har hatt MA for 12 dager siden, og har nå kjøpt el-tester. Skal forsøke i morgen! Legen min sier at abort kan regnes som mens, slik at en da faktisk kan ha el 14 dager etter første abort dag! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...